Gå til innhold

Posetiv CB i dag:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

herreguuuud... vi kom hjem fra ikea nå, og jeg hadde fått grav. tester i posten... klarte jo ikke la vær å ta en da, og der kom det jammen opp et kryss:):) både meg og sambo ser det godt..!!:)

men.... streken er så tynn... spiller det noen rolle?

så er litt usikker da, på om jeg virkelig er gravid....

kjennes ut som mensen skal kommehvert øyeblikk, det har det gjort i et par dager nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..da jeg tok graviditets test hos lege kunne vi bare så vidt se streken, men han sa så lenge den vises uansett hvor svak den er, er den positiv og jeg var gravid.:) du er nokk gravid:) gratulerer. ta en test om 2-3 dager så synes streken/krysset mye mer:)

Skrevet

ok, da håper jeg inderlig at denne testen stemmer...

selv om jeg ikke tror det før jeg får gravid i vinduet på en digital cb...:)

Skrevet

gratulerer så mye du er nok gravid:)

mine streker kunne bare jeg se til noen dager senere fikk jeg et stort blått kryss :)

nå er jeg 18+0

Skrevet

tok en ny CB i dag og forventet sterkere kryss, men den ble negativ..??:(:(:(

nå skjønner jeg ingenting. posetiv CB onsdag på dagen, negativ på torsdag morgen... posetiv lørdag ettermiddag og negativ søndag morgen.....

hva skjer tro.

Skrevet

kanskje du burde få en lege time i morgen og ta en blodprøve og se hva den sier og en urin prøve på lege kontoret.... da har hvertfall flere sett de liksom....

Skrevet

det kunne jeg wselvfølgelig gjort..men problemet er at mamma er helsesekretær hos fastlegen min.... og dvs. at det er hun som utfører tisseprøvene og blodprøvene...

vil jo ikke hun skal vite vi prøver, og vi vil at ting skal være hemmelig til jeg er 12 uker....

Skrevet

det er jo forståelig..men ta testen på mandag så er den nok positiv

når skulle du hatt mensen da?

jeg venter på mine tester i posten nå..men er sååå spent...klarer så vidt å vente...

Skrevet

jeg skulle hatt mensen om fedag, og har skikkelig mens murring så har trodd den skulle komme hele tiden... men ikke s¨å mye som en brun flekk en gang....

eneste er at jeg har fått sopp:(:(

Skrevet

jeg har ei jente på 16måneder når jeg ble gravid med henne følte jeg hele tiden at jeg skulle få mensen, men den kom jo ikke :) nå føler jeg på akkurat samme måte..men tør ikke helt og juble før testene viser positivt...

men lykke til..håpe du har en spire der inne i magen :)

Skrevet

jeg føler ennå jeg kan begynne å blø de trenger ikke bety noe.. for den mnd jeg ble gravid var jeg helt sikker på mensen kom men neida da fikk jeg positiv test 19 dager etter forventet mens :)

Skrevet

19 dager etter IKM???

åå stakar deg... håper jeg slipper å vente så lenge... da kommer jeg til å bli gal..... jeg har bestilt noen nye tester på nettet nå... har noen billigestester liggende,men stoler ikke på de, så har bestilt både CB digital og vanlig...

så nå blir det testing i løpet av uken...;)

Skrevet

håper den sitter hos deg hvertfall:) er ikke noekjekt og gå å lure egentlig... men er helt sprøtt den dagen testen er positiv selvom man har ventet lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...