LilleTrille med en tulle Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg vet ikke enda, hjelper kanskje å høre fra andre hvilke valg de har tatt. Skriv gjerne også hvis du ikke har valgt enda, men skal velge. Jeg står mellom Asker og Bærum, A-hus og Fredrikstad. Sleng gjerne inn erfaringer dere har eller har hørt om også. Jeg syntes dette er et av de viktigste valgene jeg tar i svangerskapet=)
Arb.ledig husmor Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Har ikkje så stort valg eg, så eg skal føde på Haukeland...
LilleTrille med en tulle Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har nesten "for mange" valg jeg. Bor omtrent akkurat like langt unna alle tre, samme med familien min. Deilig å ha valg muligheter da, men jeg vet jo lite om alle sykehusene. Dessuten er ikke infoen om de på nettet av super kvalitet. Hm... Ikke lett dette.
morsomjente Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 ja si det, jeg er andre gangs fødende og synes dette er veldig VANSKELIG... Jeg hadde søkt på føderike, men fikk kalde føtter på 1. time med jordmor, det ble rett og slett for mye opplegg (for mye naturfødselpart,ideologien å bla bla...) så jeg skal ihvertfall ikke føde der. Men siste gang fødte jeg i bærum, skulle egentlig på ullevål men der var det fult....tror jeg søker i bærum jeg...var UTROLIG FORNØYD å det er sånn fødsel jeg ønsker meg(sånn som jeg hadde siste gang)...jeg har lyst på lystgass(funket for meg) og familierom !!DET ER MINE KRAV... !!! tror det er viktig at vi spør oss selv, HVAD VIL JEG?? veldig lett å bli påvirket å så videre...sykehusene er jo også litt forskjellig noen ganger.. lykke til videre jenter
LilleTrille med en tulle Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2009 Ja. Tror kanskje jeg heller mest mot Asker og Bærum. Virker som besøkstidene er best der og sjansen for eget rom. Jeg vet hva jeg vil, men vet bare ikke hvem som kan tilfredstille kravene mine best=) Skal til jordmor første gang fredag, litt sent i uke 15+5 men....Bedre sent enn aldri. Der får jeg kanskje noen gode råd, håper jeg. Men tar gjerne imot flere råd herfra.
Kazaya er fødeklar Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Det blir lillehammer på meg, termin min er 16 juli.
Anita*født* Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Fødte på A hus sist for 12 år siden,hører til Ullevåll nå og tok det,ingen grunn men der jeg sogner...Sikkert like bra overalt,tross alt meg det kommer ann på*Ss*
Nonsense Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Jeg søkte først på Rikshospitalet, deretter Ullevål og Ahus, men blir fullt tidlig disse stedene, så jeg havnet på Asker og Bærum. Men er fornøyd med det nå altså. Var bare litt bekymret for at de ikke har barneavdeling. Jeg har termin 28. mai.
Peders mamma Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Skal føde på st.olavs...for håpentligvis rundt eller litt før den 23 april:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Ullevål, ABC! :-D Termin 11 juni...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Jeg bor 10 minutters gange fra Sykehuset i Vestfold, blir der jeg skal føde.
Trilletrill Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 Bor 5 min fra Bærum sykehus så det blir definitvt der! Brakk benet rett før jul og måtte rushes dit for operasjon, svært fornøyd med både leger og sykepleiere og ventetid ikke minst!. Dyktige folk som jobber der. Termin 25 juli:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 jeg skal føde på haukeland er heldigvis bare 10 min der fra hær vi bor
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 jeg fødte på bærum sykehus sist, blir der denne gangen også... var veldig fornøyd med de der.. tror det bare er tomannsrom der.. to og to rom deler stellerom i mellom rommene sine.. var en dame som fødte en dag før meg som lå der inne da jeg kom.. dro igjen dagen etterpå med den nydelige babyen sin.. så fikk vel ca ett døgn alene der inne før neste nybakte mor kom inn..) syns det var koselig jeg. ble kjent med to veldig hyggelige damer... og de som jobber der er kjempekoselige... gleder meg til å føde der igjen.. hihi.. hat termin 7 juli...
LilleTrille med en tulle Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 25. januar 2009 Ja. Da sees kanskje vi TrilleTrill, om jeg velger Bærum da=) Har termin 22 juli
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #22 Skrevet 25. januar 2009 Sykehuset i Drammen. Har termin 10. juli, men stor sjanse for at de kommer litt før - gravid med tvillinger:) Har født i Drammen to ganger tidligere, og har vært veldig fornøyd der!
smurf 77 * har født Skrevet 25. januar 2009 #23 Skrevet 25. januar 2009 jeg fødte på bærum i 2002 og i 2005, og var superfornøyd. ville valgt bærum en gang til hadde det ikke vært for all komplikasjoner og slikt, nå må jeg på riksen og ser frem til det også! det beste med bærum som jeg enda ikke glemmer er den gode havresuppen i 0400 tiden om morningen! ååååå, den var god altså!
Lykke X 4 Skrevet 25. januar 2009 #24 Skrevet 25. januar 2009 Har valgt Ahus, fordi det er dit jeg sogner. Det er et nytt og flott sykehus, de har lystgass og de har barneleger Og det er grei vei dit.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. januar 2009 #25 Skrevet 25. januar 2009 håper kk i bergen, hvis ikke det blir damsgårdstunnelen!! Familien min har ikke akkurat hatt treige fødsler, så vet ikke om jeg tør å vente så lenge med å dra på sykehuset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå