Gå til innhold

Flere "gamle kjerringer" her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 år (37 ved fødsel), og har akkurat funnet ut at jeg er gravid..... Jeg er sannsynligvis 9 uker på vei. Litt pinlig at jeg ikke skjønte dette før, da jeg jobber i helsevesenet ;-)

 

Vel, jeg føler meg som en gammel kjerring -og er utrolig bekymret for om det kan være noe galt pga alderen min. Har bestemt meg for å kjøre full fosterdiagnostikk for å utelukke det som kan utelukkes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Eg kommer også til å være 37 år ved fødsel! Eg har nettopp funnet ut at eg er gravid igjen da, er bare 4+4.

Fikk en datter januar ifjor.

Skrevet

Hei jeg vil også være 37år ved fødselen. Har to barn som er født i 2000 og 2005. Barnet jeg venter er veldig ønsket og vi har ventet i nesten 3 år for å få det.

Skrevet

hei, jeg blir 37 ca to mnd etter denne fødselen. Har en gutt som ble født november 2007. Er ca 5 uker på vei nå.

 

Mener jeg husker pusi nicket fra sist :)

Godt å se vi er flere!

Gjest Julie håper
Skrevet

Jeg prøver å bli gravid. Er 41 år, 42 år til sommeren. Og føler meg utrolig ung og sprek! Virkelig! Har levd et forsiktig liv - og føler meg som 21. Men det er klart: Jeg vet det kan være mer vanskelig å bli gravid etter 35 års alderen... Men jeg skal klare det! Og jeg skal fortsette å føle meg ung :-)

Skrevet

Ønsker dere alle lykke til! Spesielt deg, Julie -som forsøker å bli gravid. Selv har jeg ei jente på 4 1/2 år fra før, og dette var altså ikke helt planlagt...

Skrevet

Hei. Jeg er 36 år og gravid med mitt tredje barn. Er 11+6 uker idag. Merker at jeg sliter mer i denne graviditeten enn for 7 år siden, men det er nok ikke noe unormalt. Uansett, så gleder vi oss masse og krysser fingre for at alt går bra.

Skrevet

Hei på dere! Ville bare fortelle at på min barselgruppe er vi 4 damer. 37, 38, 40 og 32 år :-) Vi kjente ikke hverandre fra før. Jeg fikk altså min første i fjor og var da 38 år.

Jeg tok duotest.

Man kan også dra til London og ta morkakeprøve på en spesialitklinikk for dette (de som oppfant metoden).

Eventuelt kan man jo ta det her hjemme.

Skrevet

heisann=) her passer jeg også inn =) Er 35 år og akkurat funnet ut at nr 3 er på vei =)) Skikkelig lykkerus fortsatt! de 2 andre er skolebarn, så blir en etterlengtet attpåklatt!!

Har ikke hatt mensen siden 22.november, men testen slo ikke positivt ut før på fredag. tror derfor at jeg hoppet over el 1 mnd og kun er 4-5 uker på vei....spennende å se på ul...termin ca 1 september eller 1.oktober...hvem vet....

Skrevet

Jeg blir 38 i april og venter tredjemann i september, to jenter fra 2002 og 2005, skal til tidlig ultralyd om et par uker.

Skrevet

... jeg er 41 og venter nr. 4... - og det er 10 år siden forrige graviditet...

Er 5+5.

Skrevet

Jeg er 35, og venter nr. 2. Akkurat nå kjennes jeg ut som ei gammel kjærring, kvalm og oppblåst. Vasser rundt i joggebukse og gulper hele dagen!

Skrevet

Jeg fikk førstemann da jeg nylig hadde fylt 37. Nå er jeg nettopp blitt 39 og venter nr 2. Må si jeg er i fin form foreløpig:-) Tenkte faktisk mye mer på det med alderen første gangen enn det jeg gjør nå.

Skrevet

Jeg er 37 og venter nr 2 i august. Fem år siden førstemann ble født, og vi har prøvd lenge å bli gravide. Svangerskapet har vært tungt hittil med en grusom kvalme, men jeg satser på at det er verste er over snart...

 

Hyggelig å se at dere er flere andre "godt voksne" her inne, blir koselig å følge hverandre videre! :-)

Skrevet

ja da, ikke helt pur ung jeg heller, er 40, blir 41 innen minsten blir født. Venter barn nr 6. De fleste barn blir jo født friske og fine selv om mor er +/- 40. Lykke til!!!

Skrevet

Jeg kommer til å fylle 38 rett før fødsel (termin i sept) og føler meg virkeliglig ikke så gammel.

 

Jeg har bestemt meg for duotest og har vært hos legen og fått søkt om dette i dag. Jeg tror på at det skal gå bra, vi har lang og bred historie i min familie og slekt på å få barn både sent og tidlig og har ennå ikke hatt tilfeller av f.eks. Downs. En gang må være den første så klart, men jeg tror på at det skal gå bra. I forhold til mange andre er vi jo rene ungfolene med våre 36-37 år.

 

Men jeg skjønner jo at man er bekymret selvfølgelig og om man vil teste er jo det noe man selv velger.

Skrevet

Jag väntar mitt första barn och är 12+1 veckor på väg. Jag blir 36 år i maj :).

Hoppas och tror allt ska vara ok.

Skrevet

Hei, jeg fyller 36 år før mitt 4. barn kommer. Vi kom igang ganske sent, fyllte 32 år den samme mnd som mitt første barn ble født, så her har det gått slag i slag kan man si.

 

Kom nok som en stor overraskelse denne gangen, men vi gleder oss allerede:) Har termin i slutten av september.

Jeg kommer til å ta ul og blodprøve rundt uke 12 bare for å roe meg selv ned, har en tendens til å bekymre meg litt under svangerskapet.

 

Lykke til alle sammen, det er flott å bli mamma i moden alder:)

Skrevet

Jeg er 37år og nesten 38 år ved termin. Venter nr.3. Jeg føler meg ikke som en gammel kjerring..

Skrevet

Jeg er 38 og har en septembergutt på vel 3 år nå, blir 39 før mitt nye septemberbarn kommer:) Kan vel ikke si at jeg kjenner meg "gammel" men tenker jo på alderen og at alt må gå bra:)

 

Skrevet

Jeg føler meg vel ikke som en gammel kjerring jeg heller -men vet at mange andre synes at jeg ikke akkurat er noen ungfole i denne sammenhengen...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...