Gjest Nordavind fra sør Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hadde bittesmå mensmurringer kort tid etter EL.Tror det bare var snakk om et par dager. Har hatt disse murringene i ny og ned, hele tiden frem til nå. Noen dager med murring andre dager ikke. Det andre som kan ha vært et symptom er at urinen min har luktet litt anderledes denne mnd. Ikke vondt,bare anderledes. Ellers har jeg vært veeeeldig trøtt og løs i magen:) Sender dere alle masse babystøv....Det har vært kjempekoselig å være her inne med dere.Klemmer fra meg.
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer så utrolig masse:) Har dere prøvd lenge før det klaffet??
ennah78 Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer!!!!!!!!!!! håper jeg kommer etter er på dag 34 i syklus nå... pleier å få mensen på dag 28 eller seinest innen dag 32.. men tester ikke før etter helga... har hatt noen av de symptomene jeg og .
~Tjorven,overtid~ Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer så masse med spiren!!!
Tingeling27 Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer kjempemasse nordavind fra sør:) kjempeheldige du:) kan jeg spørre hvilken pp du var inne i?? gjorde du noe spesielt for at det skulle klaffe?? hadde dere sex hver dag?? det ble visst noen spørsmål,men jeg prøver gjerne det samme som deg hehe:) klemmer til deg:)
*Bambi + spire* Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer så masse med spire i magen:) Masse lykke til:)
*SmurfeMamma* Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 gratuler så mye!! håper jeg blir med deg over på 1.tri... fikk selv svak posetiv akkurat... men tør ike helt stole på den...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Hei Nordavind fra sør... GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!! Så artig, du er jammen rask! ;-) Håper å komme etter snart, tester på mandag...! Alt godt for svangerskapet ønskes av -lillelille- ♥
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer! Jeg har også fått positiv test i dag:-)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Tusen takk for gratulasjoner...så søte dere er:) Dette var vår 2pp, slik at vi har ikke prøvet så lenge. Hadde vel hatt sex kanskje annenhver dag, ellers har jeg ikke gjort noe spesielt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå