Meg og gutten min :) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 ....at eg er mer innpå 2. trimester nå enn på 1. Er 11+3 og føler eg er litt uttafor 1. trimester. Leser spørsmål opp og opp igjen som eg har lest i 3 måneder snart. Gleder meg til å komme inn til dere her inne:D:D:D Flere som følte det sånn på slutten av 1. trimester??
Nonsense Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jada. Hang endel overalt i den perioden. Ikke i like stor grad nå, men jeg er fortsatt inne på ulike forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå