bekks Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 har IKM i disse dager. Har hatt kvalme, mensmurringer og stikkinger et par uker nå. I dag har jeg vært skikkelig dårlig. Hatt veldig vondt i magen, ikke direkte menssmerter, men magevondt med litt murring. Diare også. Kan dette være et tegn på graviditet? Til vanlig før mens er jeg trett å sur, og begynner med mørk utflod og litt blodspor et par dager før utbrudd. Dette har ikke vært i dag. er det noen med erfaringer?
*babydrøm87* Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 hei bekks! mange av symptomene dine som du ramser opp her virker som en typisk gravid person, men ting kan også forandre seg med kroppen din før mens, hvis du har spist noen spesielle medikamenter eller gjort ting anderledes fysisk eller spist anderledes kan faktisk disse ha innvirkninger på kroppen din, om du er sikker på at du har hatt eggløsning og hadde sex på dette tidspunktet er det ikke annet å gjøre enn å teste seg hvis mensen ikke kommer det er ikke meningen å ødelegge noen drømmetanker for deg her!ønsker deg all lykke til *tvi tvi* hilsen baby 87
2prinsessersmå Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Akkurat sånn har jeg hatt det så og si siden el, minus diare, og jeg er GRAVID:) 4+ 3 i dag. Ta en test du, lykke til:)
lioness* Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Heisann, Jeg har prøvd i to år å bli gravid, og har vært det to ganger (SA og MA). Begge gangene har jeg følt at noe har vært annerledes (enn det har vært i et utall andre prøveperioder), jeg hadde fra 8-9 dager etter el skarpe stikninger i livmorområdet (har hatt svake stikninger ellers, men mer og vondere som gravid). Den siste gangen (mistet 8,5 uker på vei før jul) var jeg voldsomt kald i noen dager før IKM, frøs absolutt hele tiden (sov feks med to dyner og pysj og ullsokker på om natten) og var veldig tørst. Fikk heller ikke uren hud eller dårlig humør som jeg vanligvis gjør de siste par dagene før mens. Var forresten ikke spesielt trøtt eller kvalm. Dette er nok veldig individuelt, men om du merker at kroppen din oppfører seg unormalt, er kanskje det det mest lovende tegnet??
lykkelitenkomtilverden Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Hei. Så utrolig likt hvordan jeg har hatt det. Jeg har IKM i dag, ingen mens. Er så spent!!!! Krysser fingrene for oss:)
bekks Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 oi så spennende....:-) Håpehåpe.-) Skal prøve å vente til tirsdag eller onsdag med å teste...er redd for å teste for tidlig, slik at jeg blir skuffet!!! Takk for gode svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå