Toffefee Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg erfarte forleden å gå inn i en frisørsalong, og bestille time hos damen som jobbet der. Hun var helt alene, og jeg hadde sett henne før og vurdert om jeg skulle gå inn og bestille time. Og da jeg kom tilbake noen dager senere på klippetimen min, var det ei annen som skulle klippe meg! Jeg tenkte at jeg må jo bare late som ingenting, det går sikkert bra... Men jeg synes ikke hun var noe flink!!! Trodde det var sånn at man ble gjort oppmerksom på hvem som skal klippe en når man bestiller time! Da jeg ikke hørte noe om det ved bestilling av timen, trodde jeg at jeg skulle klippes av henne som tok imot bestillingen..... Noen med erfaringer eller synspunkter på dette???
Mortil3nydeligejenter Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Nei, slik er det aldri. De setter opp ønsket time, og du må alltid si fra dersom du ønsker en spesiell frisør til å klippe deg. Hun var der tilfeldig alene og tok imot bestillingen din. Fungerer likt som pr tlf. Kjipt, men slik er det dessverre (
Toffefee Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Jaja, da er det bare å huske det, og si fra selv, hvem man ønsker at skal klippe. Greit med et svar, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå