Scorpiogi Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Altså, babyen er nå 5 mnd. Kan 7-åringen bære han alene? Hva mener dere?
NrToKomIJuli Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes det kommer ann på 7-åringen. Min 7-åring har bært på lillebroren siden han var bitteliten, og har ingen problemer med det. Hun holder godt på han og er flink å si i fra med en gang hun kjenner hun får problemer. Nå er lillebroren seks mnd, og de ler godt hver gang de danser over golvet. Men nå skal det sies at min 7-åring er veldig moden og ansvarlig for alderen. Jeg tror ikke jeg hadde stolt like mye på alle 7-åringer.
Scorpiogi Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Takk for svar! Det er en gutt, han er ansvarlig og moden noen ganger, mens andre ganger er han ikke det i det hele tatt. Er en litt gira unge i grunn, vet liksom ikke helt. Pappaen hans syns det er greit, jeg derimot tviler.. Få gjerne flere synspunkt!
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Oi, hehe, min gutt på 4,5 år har nå "slept" rundt på minsta vår siden hun var rundt den alderen (hun har alltid vert stor og sterk i kroppen/nakken). Dvs han holder henne under armene og bærer henne med seg inn i hyttene som han lager mellom feks to stoler og lignende.
lego Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Største til sambo var 7 når vi fikk mini og hun fikk ikke lov til å bære på han. Kun ha han på fanget når vi var i nærheten. Men hun er skikkelig klønete, ubalansert liksom... Men det er nok stor forskjell på 7 åringer, så det er egentlig vanskelig å svare på...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Jeg lar ikke 8-åringen her bære henne. Syns han vimser så mye. Men han har ikke spurt heller da. Søstra mi skulle løfte meg opp fra senga da hun var 7 år og jeg baby. Hun glapp og jeg falt på hodet oppi senga! Og hun tror jeg var moden og flink også. Hun var bare uheldig! Gikk jo bra da :-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Med nøye forklaring slik at han forstår alvoret så går det helt sikkert fint. Min stesønn som er like gammel har drevet og løftet på ungene til venninnene mine. Han er og litt vimsete inni mellom, men er alltid dypt konsentrert med unger i hendene. 7 åringer skjønner at de blir vist tillit og synes sannsynligvis at det er så stas, at de aldri vil gjøre noe med vilje i hvertfall. Innbiller meg og at det er bedre at babyene blir bært med magen og ansiktet fremover slik at om de faller så faller de med mage og nese før bakhodet. Ikke sikkert det er noe hold i den teorien min, men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå