Gå til innhold

hvor mye sparer dere til deres små i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sparer penger til småen vår, til hun blir eldre. Vi har blitt enige om at hun skal få pengene til en god start på livet når hun er ca 25.

Vi sparer nå 250 kr imnd.

Vi sparer en del til oss selv nå, da vi har planer om å pusse opp leiligheten. Øke mer med tiden og se hvor mangen fler barn vi får, det må jo være lik sparing.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1600,- pr mnd til han på 13. Men vet ikke hvor mye vi får råd til når disse to også kommer.

Skrevet

har fast trekk på 600 i mnd men vet ikke hvordan det blir nå som jeg snart har to.

Skrevet

100 kr i mnd per barn (har 2 barn), har ikke så god råd men alle munner drar:)

Skrevet

Barnetrygden, men er litt usikker på hvordan vi kommer til å gjøre det, fordi hvis beløpet overstiger 75 000 så vil overformynderiet overta styringen på pengene. Vi sparer så mye vi kan, men hvis det dukker opp noe hun plutselig trenger, så bruker vi av de pengene hvis vi må. Det har vi lyst til å kunne fortsette med uten at andre skal blande seg inn..

Skrevet

Setter vekk 300 i mnd til gutten min. Vi kunne spart mer men siden vi ønsker mange barn kan vi ikke spare 1000 kr til hver liksom:-)

Skrevet

Har autotrekk på 500,- pr barn, 2 stk. Kommer ei til snart, så da blir det 500,- der også. Setter inn alle penger de får i dåp og bursdager også. Må neste være såpass syntes jeg for at det skal bli penger av det.

Skrevet

Mini putter penger på sparebørsa som vi tømmer og han får inn på sin konto. Dette blit litt varierende beløper hver gang.

Sparer ellers til mini og familiens fremtid i fond og på konto men alt dette er i mitt eller samboeren min sitt navn. Både mini og kommende barn kommer nok til å nyte godt av dette i fremtiden.

Samlet sparing per mnd ligger på ca. 3300kr

Skrevet

300kr i måneden.

Bursdagspenger og slikt bruker eg på noko ho treng, fordi dei som gjer dei vil sjå at dei blir brukt til noko.

Skrevet

Vi har 5 barn, har felles sparekonto til dem i våre navn. Setter inn minimum 1000,- mnd, i tillegg har eldste sin egen sparekonto som hun styrer selv, sponser denne med en hundrelapp.

Til oss selv sparer vi 1500,- i mnd.

Skrevet

Vi sparer 1000 per barn, pluss alt av dåp/bursdagspenger...

Skrevet

Bf. sparer 200 kr. mnd.

Jeg sparer ingenting annet enn penger han får i gaver foreløpig. Håper å få satt inn noe fast hver mnd. etterhvert. Men ikke så mye at jeg ikke har råd til å gjøre det til evt. flere barn.

Men mormoren og bestefaren sparer også et fast beløp i mnd. Litt usikker på hvor mye de sparer. Men det er kjempesnilt syns jeg :o)

Skrevet

jeg sparer 150kr på hver av barna mine i mnd (har 2 gutter). har ikke råd til mer, er alenemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...