Gå til innhold

Vevde merkelapper med navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemor er kommet på gamlehjem, da må klærne merkes og hun har nesten bare ullklær, og siden det er vanskelig å få sånne strykelapper til å henge på klærne vil bestemor ha sånne lapper som navnet er vevd inn i lappen. Hvor får jeg tak i det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært på nettsiden der å sett.. står at det er vevde bånd men er det bare bånda som er vevd eller er navnet vevd inn i båndet? er ikke så godt å se på bildet der..

Skrevet

Skulle si det sammme som hu over meg som ikke har giddi å føde ennå =P

Har bestilt der selv, men ikke fått de ennå...spent! =)

Skrevet

Hehe:)

Jeg har også bestilt, men ikke fått ennå. Er veldig spent, men tror de er bra. Fikk mail i går om at de var sendt:)

Skrevet

Jeg har de fra www.sabo.no og navnet er også brodert. Jeg syns de lappene er alt for lange så jeg har bare brukt noen få av de jeg har kjøpt.

Kommer nok heller til å bestille fra den svenske siden om jeg vil ha nye tøy lapper.

Nå bruker jeg disse og er så langt er jeg veldig fornøyd.(brukt disse i ca.2 år så langt)

http://www.presis.no/webtoprint.htm

Skrevet

une pune og MtG: si gjerne i fra åssen de er når dere får dem:) så veldig fine ut på nettsiden der, litt dyre kanskje men er jo dyrere å produsere vevde bånd iforhold til trykkede.

Skrevet

Husk at de trekker fra momsen fra den prisen som står der. Og bestiller du så det ikke blir over 200 kr så legger de ikke til moms og toll og greier heller tror jeg.

Skal si ifra når jeg får dem jo.

Skrevet

Jeg har de fra minanamnband, og de er kjempefine. jeg kjøpte en pakke med rosa og en pakke med lyseblå bånd. de sitter kjempefint på klærne og på grunn av den rammen rundt navnet, var det ingen sak og sy de på fint med symaskinen!

Skrevet

mumimama: ble det toll på dem?

Skrevet

Bestilte egentlig lenge før jul jeg...og venta og venta...inntil jeg husket på at jeg ikke hadde betalt, hehe!

Sender over litt fødestøv jeg, har lagt merke til at du trenger det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...