Gjest Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Pinnekjøttet har dampet i litt over 2 timer, kålroten er snart klar til å stappes og lukten ligger godt utover i huset :-) Gleder meg til middag nå ja! Planen var å endelig få spise pinnekjøtt helt i fred og uten avbrytelser (noe som er umulig på julaften ol pga ungene), men spørs det. Eldstemann har en stygg hoste og kommer nok ikke til å sove helt godt da og mini har feber og er tett i nesen. Vi får krysse fingrene for at de er stille i 1-2 timer i det minste ;-) Stakkers små nurkene våres.
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Mmm, skjønner at dere skal kose dere med middag ja! Får håpe dere får et rolig og koselig måltid som kan nytes fullt ut! Og god bedring til barna! ha en finfin kveld! ;-)
Midtpunktene mine og meg Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 åååååååååååååååååååhhhhh, det hørtes godt ut:) jeg vil også ha.... har hatt så lyst på spekemat hele dette svangerskapet, og pinnekjøtt er jammen ikke langt unna. JEG VIL HA!!!!!!!!!!!!!! jeg får nøye meg med kyllingvinger, pommes frites og salat når min kjære kommer hjem fra korketrekker`n i 22tiden jeg. får man kjøpt pinnekjøtt enda forresten??????
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk for det! :-) Vi får krysse fingrene ja! Håper virkelig barna er bedre i morgen, nå har vi hatt enormt mye fravær fra jobb begge to i en veldig travel tid, så er litt vrient slik også om de fortsetter å være syk .De er nesten aldri syke ellers da (er nesten 1 år siden sist), men nå kom alt på en gang. Først operasjon på mellomste (måtte vøre hjemme i en uke), så ble mini syk på onsdag, men bedre. Så eldstemann og nå mini igjen samtidig.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg vet ikke. Dette ble kjøpt helt i starten av januar, så da fikk vi det veldig billig. Du kan jo høre om de har noe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå