Gå til innhold

lekasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter første fødsel har jeg som jeg var "redd" for før fødsel, fått urinlekasje. Var helt tett før og under graviditeten , men nå klarer jeg ikke holde meg ved full blære, sitte på huk hvis jeg må på do(et problem når jeg skal leke med lillemor) og ved nysing.

dette var det jeg var redd for skulle skje da jeg gikk gravid, og timer hos fysio har hjulpet veldig lite...knipe knipe.

Har alltid ønsket meg 3 barn, har nå ett..men frykten for at det skal bli enda verre med neste fødsel , gjør at jeg vurderer å ikke få flere barn. kan leve med den lekasjen jeg har nå, men blir den verre...så klarer jeg det ikke. kan ikke gå fra 30 år til jeg går i graven med urinlekasje som er sjenerende. Legen jeg spurte ang lekasjenproblemene mente at det var stor sjanse for at det ville bli verre ved neste fødsel, men kunne selvfølgelig ikke si hvor mye verre. Det jeg lurer på er;(og regner med at det ikke bare er meg som har det sånn); hvor stor er sjansen for at jeg kan få keisersnitt ved neste fødsel for å unngå forverring av problemene?

føler liksom at jeg nesten må "vite" at jeg få ks før jeg tør å bli gravid igjen...noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen legge dette ut på skravle/småtroll 0-1?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...