Gå til innhold

50-års gave! Hva pleier dere og sånn ca.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi penger...

Skal bruke de på noe han ønsker seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs hvem det er til da...og hvor nær du står personen...men 500 kr...er vel et minimum?...tenker jeg.....hmmmm...

Skrevet

Er til pappa!

Har stått mellom 700 og 1000 egentlig! Tenker liksom at 50 år bør han kanskje få 1000 men synes det er litt mye så har vel i grunn tenkt på 700.

Gir stort sett 300-400 til bursdager ellers, vi er mange. Har ca 2-3 bursdager hver mnd. Den mnd her har vi 4.

Også pleier vi og gi 500 ved rundt tall liksom,men 50 er litt spesielt da synes jeg! :)

Bare greit og høre hva andre ligger på:)

Skrevet

hadde det vært pappa og 50 år...ville jeg også gitt 1000....litt spesielt ja....:-)

Skrevet

mamma blir snart 50- og vi har snakket om gi tusen. eller noe til ca den prisen hvertfall....

Skrevet

Vi ga 15 000 til svigersen som fylte 50 "samtidig". Det var jo litt ekstraordinært, men svigermor ville gå på noe videreutdannelse og måtte da ta fri 6 uker fra jobb og det hadde hun ikke råd til (i tillegg til kursavgiften). Så da ble kursavgiften vår gave.

Hvis dere er flere søsken så kan dere jo spandere på en hotelovernatting med frokost på sengen for faren din med frue. Kan jo godt være i samme by som de bor, bare godt det, å komme seg vekk fra hjemmet litt. Det koster vel gjerne 900,- og opp pr.pers.

Skrevet

Vi har SVÆR familie, mange bursdager og konfirmasjoner og bryllup i fleng. Så vi gav 500,- i 70 års dag. Ville gitt 700,- om det er det du tenker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...