Gå til innhold

Hva skal dere gjøre ikveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å se spellemanns prisen, men mannen hadde ikke lyst til det. Er ikke sikkert det er noe å se på heller. Vi skal legge barna tidlig ikveld (til å være lørdag da), for begge var oppe tidlig i morges, og eldste hørs ut som han begynner å bli forkjølet, så han trenger nok å sove godt i natt. (har lagt hosen kamerat i nattsom var, og har nok ikke blitt så masse søvn der)

Kanskje vi spiller PS2 jeg og mannen, eller setter på en god film`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå sitter ungene i loftstua og ser på tv, sambo sitter nede i stua med kompiser og ser på fotball...og jeg sitter her på dataen:)

Regner med besøket blir her utover kvelden...og at jeg inntar loftstua når ungene er i seng. Ser kanskje det der på tv2...husker ikke hva det heter. Men er noen som skal bygge barnehjem... Eller så ser jeg gjerne litt grand prix, eller svitsjer litt hehe;)

Skrevet

akkurat nå er gubben i fjøset. når han kommer hjem skal vi spise pizza, så legger vi barna.

tror nok det blir mgp ...

Skrevet

Det blir nok litt mer nett og tv før jeg tar natta, er så trøtt i kveld...

Skrevet

Jeg har den værste arbeidshelga mi denne helgen, med senvakt både fredag og lørdag. Blir ikke mye helgefølelse akkurat. I tillegg har snupp stakkars blitt syk så dette har vært litt av en helg. Håper bare hun sover godt i natt ellers kommer jeg til å være et vrak på tidligvakta i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...