Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har lyst å se spellemanns prisen, men mannen hadde ikke lyst til det. Er ikke sikkert det er noe å se på heller. Vi skal legge barna tidlig ikveld (til å være lørdag da), for begge var oppe tidlig i morges, og eldste hørs ut som han begynner å bli forkjølet, så han trenger nok å sove godt i natt. (har lagt hosen kamerat i nattsom var, og har nok ikke blitt så masse søvn der) Kanskje vi spiller PS2 jeg og mannen, eller setter på en god film`?
*gruffalo* Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Akkurat nå sitter ungene i loftstua og ser på tv, sambo sitter nede i stua med kompiser og ser på fotball...og jeg sitter her på dataen:) Regner med besøket blir her utover kvelden...og at jeg inntar loftstua når ungene er i seng. Ser kanskje det der på tv2...husker ikke hva det heter. Men er noen som skal bygge barnehjem... Eller så ser jeg gjerne litt grand prix, eller svitsjer litt hehe;)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 akkurat nå er gubben i fjøset. når han kommer hjem skal vi spise pizza, så legger vi barna. tror nok det blir mgp ...
blond Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Det blir nok litt mer nett og tv før jeg tar natta, er så trøtt i kveld...
Mille** Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har den værste arbeidshelga mi denne helgen, med senvakt både fredag og lørdag. Blir ikke mye helgefølelse akkurat. I tillegg har snupp stakkars blitt syk så dette har vært litt av en helg. Håper bare hun sover godt i natt ellers kommer jeg til å være et vrak på tidligvakta i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå