Gå til innhold

Nå har jeg lagt ut magebilder på BIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut magebilder idag, fra 1 mnd på vei og frem til nå. Nytt bilde kommer imorra, da er jeg 18 fullgåtte uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal titte på de jeg:)

Sjekk ut det siste av mine også da? Jeg er 13+2 og det er tatt i dag:)

Skrevet

Du? jeg finner hverken link til dine bilder på din profil eller ditt nick som album under våre album jeg...

Hvor har du gjemt bildene dine?

Skrevet

vet du hva de blir?? jeg tror du får gutt :) du har samme magen som meg og jeg skal ha gutt.. ikke sikkert de har noe å si... :)

Skrevet

Jeg har også lagt ut magebilder.Fra uke 12 til nå,er 20 uker imorra=)

Skrevet

Omg...jeg føler meg svær:-O jeg er jo så stor iforhold til deg HI...men så ser du veldig tynn ut og.

Skrevet

jeg får en gutt,og jeg synes ike jeg har eller hadde like mage som noen jeg...jeg har liksom min egen mage...hvordan kan man se slikt?

Skrevet

Fin mage Junibebis! :)

Syns ikke jeg har lik mage som noen jeg heller.. vanskelig å sammenligne seg med noen :/

Skrevet

jeg hadde spiss mage de tyder på gutt.. vet ikke hvor ofte de stemmer men var spiss fra uke 9-10 ikke noe mage men de som syntes var en spiss under navlen... vist dere skjønner....

Skrevet

har lagt ut noen bilder:) så kan dere se gutten vår også:) bare trykke på navnet og så på mine bilde på siden min så kan de ses :)

Skrevet

Vet ikke kjønnet enda, men håper å få vite det på UL imorra :) Jeg føler jeg har veldig rundt mage, ikke så spiss! Hehe

Skrevet

he he min er også rundere nå men synest best tidlig... jeg er 18+1 i dag

Skrevet

da har jeg fått rotet meg til og få lagt et bilde jeg oxo!!! er 19+2 idag, så skal vente me og ta nytt bilde før i uke 20!!! ;);)

Skrevet

Jeg får gutt og jeg har ikke noen spiss mage. . miner svær og rundt og stikker rett ut som en ball.

Skrevet

hm da stemmer de kankje ikke de med spiss gutt rud jente... hm

Skrevet

Her er min mage 17+4, ser bare utrolig feit ut, lagt på meg 7kg:( Vi vet ikke hva det blir enda, men føler det er jente.

Skrevet

Babyenmin,kunne du lagt ut link her inne på tråden til bildet ditt? finner ikkenoen bilder på profilen din jeg altså..

Skrevet

Du må åpne for bilder babyenmin...Du er lukket=)))

Skrevet

Tips til alle sammen: legg ut link til deres bilder på profilen. Ekstremt mye enklere om man skal se på bildene enn å lete gjennom albumene. :)

Skrevet

mine ligge på profilen... trodde egentlig bare de gikk ann jeg.... he he

Skrevet

Vi fikk vite i dag at det er en liten jente :)

Skrevet

gratulerer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...