Gå til innhold

Dere som har gutter på 4 år som har Hestra votter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse har de? Er størrelse 3-4 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

str 3, er det 3-4 år skulle det stå

Skrevet

Har noen slike votter, men guttungen på 4 bruker størrelse 5 år i disse, er ikke veldig stor i størrelsen heller! Bruker også normalt en tynn hjemmestrikket ullvott i disse da guttungen blir fort kald på henda!

Skrevet

Trodde disse skulle være slike supervotter, som er varme og vanntette?

Skrevet

Tja dersom de blir søkkvåte så blir nok ungene kalde på fingrene uansett, derfor greit og ha en ullvott inni! utrolig varm er de ikke, da anbefaler jeg heller og kjøpe hansker som er beregnet på scooter, da slike er normalt gode og varme og holder ute i mange mange timer!

Skrevet

Vottene er kjempe-varme. Selv om vottene blir våte, så er hendene varme pga ull inni.

Str 3 tilsvarer ca 4-5 år. Min gutt på 3,5 år, har str 3.

Skrevet

Finnes flere ulike typer Hestra votter, noen har ull.

Skrevet

De er ikke spesielt store i størrelsen. Vår jente på 4 1/2 år har vokst ut av sine i str. 3.

Dessuten er det kun den som heter Wool Tum som er bra synes jeg. Datteren vår fikk en annen type (Hestra GoreTex eller noe) til jul i år og de holder henne ikke varm på hendene.

Skrevet

Det finnes mange forskjellige hestra votter. Jeg synes de med ordentlig uttfor er best!!!

Gutten min fikk str 6 da han var 4,5 år Litt store da, så de holder i år også når han er 5,5.

De med ullfor er ikke spesielt store i størrelsen. Han bruker vanligvis str 5 i andre vptter, men altså 1 str større i hestra

Skrevet

tror guttungen har str 3-4 år el noe. han fikkd e i fjor når han var 3, men de passer bedre nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...