Gå til innhold

Dere med termin i mai - hva har dere ordnet til nå?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått 'bygge-rede-syndromet' og har ordnet en del nå i januar (begynte ikke før).

Har til nå vogn, seng, badestamp, stellematte, vogndyne og sengedyne, ett sett sengetøy og kluter. Noe fikk vi til jul, men det meste har vi kjøpt nå de siste ukene.

Andre som fikk litt dårlig tid over nyttår? hehe. Vet at jeg egentlig har god tid, men det var nå vi hadde råd til de store tingene, så da slo vi til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du jo godt igang...Vi har ikke begynt enda, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt stressa og ønsker å komme igang. Det er jo mye som skal kjøpes:)

Skrevet

Vi har vært litt heldige..

Drømmevognen vår (emmaljunga), trille og bilsete fikk vi kjøpt nesten nytt og billig av kjente

Sprinkelseng + reiseseng ligger å venter på oss på loftet til svigers

Vogge til å ha i stuen får vi låne av min stemor

Ammepute fikk jeg av samboers tante (hadde kjøpt til å ha bak ryggen etter hofteoperasjon)

Babybjørn bæresele og babycall fikk jeg etter min nevø

Stellebord (til å henge på vegg) er kjøpt billig på finn.no

To lammeskinn var på tilbud på 50% (kassedamen glemte å slå inn det ene skjønte vi i etterkant)

Fikk en søt uro av min mor helt i begynnelsen av sv.skapet

Fikk sengetøy, litt klær og leketeppe til gulvet til jul + gavekort på barnas hus.

Har en haug med fine klær fra jeg selv var liten

Vi kjøpte håndklær, kluter, litt klær og leker/bamser superbillig på januarsalg

...en god start eller?? :)

Skrevet

Jeg har handlet inn mye klær, kluter, dynetrekk, dyne, pledd og sånne ting. Eneste vi mangler nå er store ting som vi skal kjøpe når vi skal til Bergen i midten av februar. Blir da kjøp av vogn, seng, vugge, stellebord, bilstol ++

Klærne skal jeg begynne å vaske allerede i slutten av februar og få i skuffer og skap. Bedre føre var ;)))

Så jeg tror dette skal gå bra ;)

Skrevet

Har egentlig ikke handlet så masse...

Det jeg har kjøpt er bilstol med base på salg nå (maxi cosi)

Ellers så har jeg vogna nesten klar, kjøper citybag til den emmaljunga cangarooen jeg har nå. også kommer seng osv etterhvert.

Merker jeg er myyyyyyyyye roligere mtp innkjøp osv nå enn med frøkna.

Da var rommet klart ca 4månder før hun kom!

Skrevet

Har nesten ikke noe ennå. Har kjøpt bæresele billig på finn.no, å fått to poser klær av venner. Å forresten et babyteppe av økologisk ull har jeg kjøpt!

Skrevet

Har det meste etter førstemann,men har handlet en del klær for det er jo såååå gøy og når man har ligget dårlig hele sv.skapet er det deilig og gå og shoppe litt,og tenke på noe koslig....eeeeelsker og shoppe klær,men blir lite til meg selv,er så gøy og handle til gullene!

Hadde vel det meste på denne tiden med første til og med dåpskjole he,he...

Skrevet

hei hei jeg har ikke term før 29.juni, men ville bare si vi er ferdig med alt ferdig vasket og brettet montert og klart for baby gutten vår :) bygget eget rom til han malt de og satt alt på plass:) sliter litt med ryggen er i grunn derfor jeg hadde de litt travelt, pluss jeg synest de er lett for å stresse når jeg ikke har ting klart og på plass :) synest de er viktig å nyte de å kose seg med å gjøre klart :)

klem fra meg :)

Skrevet

Har egentlig ikke fått dårlig tid ennå, jeg (men kommer nok til å få det... vi har nemlig kjøpt hus, så det største innkjøpet er ordnet - men medfører også masse stress!)...

Så langt har jeg bare kjøpt litt klær, et par tepper, bæresjal, og bilsete med base (på tilbud).

Skrevet

Ble nesten litt stressa av å lese på denne tråden nå, jeg! Har kjøpt litt klær og så får vi seng av mine foreldre (som jeg brukte som baby) og vogn av søsteren til kjæresten. Men annet enn det blir nok ikke skaffet før i april/mai. Vi er nemlig i Madrid fram til starten av april. Og når vi kommer hjem må vi skaffe oss ny leilighet. Huff, blir nok litt stressende to måneder det der! Har termin 28. mai.

Skrevet

Hei

Har termin midt i mai, og har ikke gjort stort til nå... Har jo fra før, så har jo litt utstyr og klær liggende, men akkurat det har jeg ikke tenkt å stresse med å finne fram før det nærmer seg enda mer. Kanskje i mars en gang?

Synes liksom det ikke er noen vits å ha alt klart enda jeg, og så er det 4 mnd igjen til nurket kommer.

Har ikke kommet i noe "bygge-rede-modus" enda jeg, sikkert derfor jeg ikke stresser :-)

Kan hende jeg finner på å kjøpe noe klær om jeg kommer over noe spesielt fint, men det er jo ikke noe jeg tenker på enda.

To ting som vi virkelig trenger, er jo ny barnestol og stellebord, så det burde jeg vel egentlig ha begynt å tenke på...

Jaja... Det blir vel snart det også...

Hilsen

En- som- kanskje- tar- det- litt- for- mye- med- ro? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...