Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 ...men Brio sing er en utrolig stygg vogn!! Og ikke minst Bugaboo! Og så er det så utrolig mange som kjøper de! Offa meg... Men heldigvis: Smaken er som baken...den er delt!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg kjøpte vogn for å klare å få med meg ungen, jeg. Ikke for å vise hvor god smak eller noe jeg har. Vet ikke merket, engang. Brukt er den, også. Kanskje det har med selvtillit å gjøre? Jaja, noen kan rettskriving bedre enn andre. Andre bruker ting for å vise seg. Vet ikke hvem som er best eller verst;)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 har sort simo-06 mod, helt grei vogn for meg å småttisene:) hva andre har bryr meg ikke:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Bugabooen ser ut som ei stygg badebalje med hjul på, æsj og fy. Har sett noen har den i demim, fysj.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 hahaha...ja den er jo helt klart verst!! Om den så er så fantastisk og godt og praktisk og alt det der...så er og blir den stygg syns jeg...
It's all about me Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Med så mange forskjellige vogner som finnes ville det vært rart hvis du syntes absolutt alle var fine. Selv synes jeg Bugaboo er den perfekte vogna. Super komfort og kjempestilig. Digre og kjedlige vogner som Brio og Simo derimot syne jeg er kjempestygge. For å ikke nevne hvor tungvindte de er å trille i forhold. Nei godt at smaken er som baken, for da finnes det så mye å velge mellom.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Jeg for min del liker brio sing kjempegodt, og bryr meg lite hva andre mener om det! Vogner jeg syns er kjempestygge er simo og emmaljunga, de er store, stive og klumpete, kunne ikke få solgt simo vogna mi fort nok, hata den!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 jeg elsker bevegeligheten og størrelsen på min teutonia spirit s3 vogn, men jeg skulle nesten ønske nå at jeg hadde valgt en større vogn, som emmaljunga eller simo... syns vogna mi er så liten i sportsdelen:( får nesten ikke plass til voksi posen:/ noen som vil bytte??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 jeg elsker sity cross vogna mi fra emmaljunga. Så god å trille..beste vogna
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 beklager city cross er vel mere rett
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes Simo er absolut best og lunest for babyen, noe som er viktig for meg. Bagen er stor og god. Den er god å trille på tur og grei å når man skal handle mat feks, får med seg masse tungt. Den er ikke grei og ta ut og inn av bilen derfor velger jeg en anne til det. Men Simo liker jeg jeg kjempe godt..faktisk også utsene, men for meg er ikke det det viktigste. Mange vogner som skal være veldig trendye akkurat nå har liten bag og sportsdel som er vendt bort. Dårlig kombinasjon synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå