Gå til innhold

arrrrrrrrrrg.....hva hadde du gjort...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis mannen din, konstant klaget til deg og sin mamma+++ hvordan ting var hjemme. og plutselig dukket svigermor opp, for å overnatte for å hjelpe å vaske vinduer ol.

han har også fått ordnet slik at hjemmesykepleieren kommer med medisiner, slik at han skal huske å ta de hver dag. og han skal også få seg en kordinator..

føler ikke jag har en mann lenger, og jeg føler dette virkelig går utover stoltheten min

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt..

Trenger mannen din medisiner som han ikke husker å ta selv?

Skrevet

ja, har sagt jeg kan minne han på de, men han har en psykriater som ordner alt for ham.. så hun har nå "ordnet" slik at han er uføretrygdet (av gudene vet hvilken grunn) nå fikset hun hjemmesykepleier og kordinator...

+ at han maser på mammaen om ting jeg syntes vi kan ordne selv....

er jeg rar som syntes dette er flaut...?

Skrevet

nei synes ikke det er noe rart du opplever det som flaut.

hadde jeg også gjort om dette var ting jeg uten problemer kunne gjort i stedet!!

han bruker tid av mennesker som kunne ha hjulpet andre med større behov en din mann!

spark de i rævva!!:))

Skrevet

På hvilket grunnlag man er uføretrygdet fremkommer klart og tydelig i tilsagnet han har fått.

At han får koordinator tyder på at han er en tyngre bruker innen psykriater.

At hjemmesykepleier er ordnet tyder på at han er i en tilstand hvor det er "farlig" hvis medisinering ikke blir utført riktig.

I stedet for å synes nå at noe er flaut, bør du bestille deg en omgående time til koordinator å gå igjennom hele situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...