Gå til innhold

Store mandler?! (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://juneaakre.blogspot.com/

Han er 2 år, snorker om natta og har vært mye syk...og han er ikke syk når dette bildet blei tatt - mandlene er så store hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, veldig store, faktisk. Kan vere han har polyppar(falske mandlar) i tillegg. Dei ser ein ikkje, fordi dei ligg oppi nasa, eller mellom nase og svelg.

Ser no ut til at han kosar seg i snøen, då:)

Skrevet

Få dem fjernet. Livet hans vil garantert bli bedre av å bli kvitt de mandlene. Har bare god erfaring med å fjerne enorme mandler. 7 av barna våre og mannen min har fjernet sine og alle fikk nye liv etterpå.

Skrevet

Vi skal til helsestasjon på 2-års kontroll om ei uke, så siden det ikke er akutt(han har jo vært sånn så lenge jeg kan huske)...tar jeg det opp med legen der. Innbiller meg at det må være ekkelt å ha det sånn. Han brekkers seg/gulper/kaster også opp lett, og jeg har i det siste lurt på om det kan være sammenheng med det..

Skrevet

Det at han brekker seg og kaster opp har en sammenheng med store mandler.Også brekkninger ved gråt osv...de mandlene der var veldig store og de burde vurderes.Fastlegen din kan sende deg videre til sykehus eller øre-nese hals.

Mandler har ingen funksjon og burde vekk dersom de er i veien.

Desto mindere de er jo fortere rekovalisens periode har de.

Lykke til:=)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Da skal jeg ringe fastlegen på mandag! Jo før jo bedre.

Skrevet

Gutten vår som snart er 5 år har også slike store mandler. Jeg også mener at det må være noe galt, men legen mener at de er store ,men ikke sååå store... Han også snorker masse på nettene...og på dagtid hvis han sitter helt rolig og ser på tv, leser o.l. Da høres det ut som han ligger og sover...

Han har fjernet polypper, så skulle vi fjerne mandlene senere hvis det fremdeles var et problem. Er 1 1/2 år siden han fjernet polypper, snorkingen ble bedre først...men føler nå at det har tatt seg opp igjen. Så jeg må gjerne ta en tur til legen jeg også?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...