Superlis Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Var så spent på om jentene hadde en fin opplevelse i går!! Er kroppen din bedre i dag? Håper dere får slappet av og kost dere i helgen!!
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Å, det er jeg også spent på å høre om!! Håper de hadde en STORVEIS fest!!! He he, skikkelige tenåringer nå
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er også spent:-) Håper de hadde en strålende aften i nye fine kjoler:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er også spent:-) Håper de hadde en strålende aften i nye fine kjoler!
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Heisann =) Det var to veldig slitne,fornøyde og sukkerhøye unger som kom hjem ja.Di hadde hatt en veldig fin kveld.Ene hadde dansa mye mens andre som alltid ikke ville være med på morroa...Penger fikk di påfyll på etter en time bare,hehe.Kiosksalg og di to..... Di ble ikke kåra verken til prinsesse eller dronning,men det tok ikke gleden fra di.Hun ene hadde grint da penga tok slutt,hehe.Ja,sånn kan det gå =) Men,nå er jeg sikker i min sak at jeg lager bursdagsfest i februar,med hele klassen.Noen kommer nok =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Så koselig å høre at kvelden ble fin!!! Jeg kan også grine når penga tar slutt, så det skjønner jeg godt:-) Og bursdagsfest i februar blir nok også kjempegøy for dem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå