Gå til innhold

et lite teit spørsmål bare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger du og din mann seg samtidig om kveldene ?

Lurer bare, fordi her i huset så skjer det kanskje et par ganger i måneden, da han sitter våken hele nettene og spiller dataspill. Lurer bare på om det er jeg som er unormal, som ønsker å kunne legge meg sammen med mannen min, eller har jeg en grunn til å reagere? Han sier jo selvfølgeli at jeg maser om jeg nevner det..men føler rett og slett jeg er nødt til å si noe når dette plager meg litt.. :(

er jeg urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe nei du er ikke alene om det!

her er typen så utslitt etter laaaange arbeidsdager at han sovner på sofan. å totalt umulig å vekke!!

så vi har nok hatt mere sex på stua (låser døra etter barna er i seng:) en de fleste tenker jeg,hihi..

ellers har jeg vel vært jomfru enda..:))

Skrevet

Vi legger oss ALLTID sammen.. Koser litt og snakker sammen før vi sovner inntil hverandre :)

Hvis vi ikke har sex da.. ;)

Skrevet

Vi legger oss alltid samtidig, bortsett fra hvis en av oss er syk og vil legge seg kl. 21, for eksempel.

Vi syns det er godt å ta en dusj sammen før leggetid, også kan vi ligge lenge å prate sammen før vi sovner. Resten av dagen er det mye stress, så det er deilig å ha litt tid helt alene uten tv, pc eller andre ting som forstyrrer.

Skrevet

hehe :)

ja, hadde det bare vært at han hadde vært sliten, så hadde jeg nok ikke reagert. og sex er ikke noe problem her. Det er bare det at jeg savner å kunne sovne med min kjære, og våkne med han . kanskje bare jeg som er teit.. :P Men det er tydeligvis ikke noe han prioriterer når han heller vil sitte våken og spille hver bidige natt.. Vil liksom ikke mase meg til kvalitetstid med han..

HI

Skrevet

åh..blir skikkelig misunnelig på dere jeg nå :P

Skulle ønske min mann kunne prioritere slike ting med meg. Får bare kjeft jeg når jeg nevner at jeg vil ha slik kvalitetstid med han :( alt blir bare oppfattet som mas.. han kan aldri se at jeg bare vil ha litt tid med han. argh.. blir så oppgitt..

HI

Skrevet

Nei, kunne ikke falle meg inn.

Skrevet

Ja, legger oss alltid samtidig- med mindre en er syk eller noe sånt. Vi har alltid gjort det-og det er utrolig koselig. Tøyser på badet, prater litt og puser hverandre på ryggen. Noen ganger fører det til mer;) Og så avslutter vi alltid med å gi nattakyss og fortelle hverandre hvor mye vi elsker hverandre. Føler det er med på å styrke intimiteten oss imellom:)

Skrevet

Nå gjør vi det...

Hadde en lang periode hvor han alltid sovna på sofaen og jeg stortsett sov alene. Etter en stund hvor han alltid gjorde det, pluss en del andre ting, ble jeg dritt lei for å si det mildt, så vi gikk fra hverandre.

Hadde parterapi hvor vi da fikk pratet ut om ting, gikk det faktisk opp for han (og meg) hvor mye det faktisk betydde at vi gikk å la oss samtidig.

Når vi da flytta sammen igjen har vi så og si alltid lagt oss samtidig! Selfølgelig er det enkelte kvelder det ikkje skjer, men hovedsakelig skjer det.

Han kan til og med legge seg samtidig om meg, men etter jeg har sovnet gå å legge seg på sofaen fordi han ikke får sove, og sovner bedre på sofaen..

Skrevet

Han har vært veldig opptatt lenge nå. Vært hos kompiser, og når han kommer hjem setter han seg foran PCen. - ofte kommer han ikke før jeg har lagt meg, og like ofte kommer han hjem sent og setter seg ned for å spille til langt på natt. Jeg har tatt det opp, snakket det ihjel og forsøkt å få han til å skjønne hva jeg sier.

Til slutt overså han meg bare når jeg sa noe om dette, så da begynte jeg å overse ham. Ingen sex, ingen kyss, ingen kos, normal folkeskikk selvfølgelig, men han merket vel at jeg rett og slett ga F i ham, og fikk panikk. Skal vi nå se hvor lenge han gidder være oppmerksom før han fortsetter som før, er ikke så farlig - jeg har begynt å komme med kommentarer som "når jeg går fra deg..." - og det er jo ikke tull engang.

Skrevet

Noen ganger gjør vi det, ofte ikke. Jeg elsker å lese på senga, han liker å se litt ekstra på tv. Helt greit for oss. Hadde jeg følt at han gjorde det for å unngå meg, ville jeg straks vært litt sår.

Er det et problem for deg, er det ikke et teit spørsmål. Håper dere klarer å snakke om det/avtale noe. Ethvert forhold har litt gi og ta, det gjelder jo for begge parter!

Lykke til :-)

Skrevet

Er du sikker på at han bare spiller dataspill på den pcn om natta?

Skrevet

ja vi legger oss stortsett alltid sammen.. det er noe vi begge setter stor pris på... og et nattakyss hører med...

Skrevet

han sier han bare sitter å spiller, men hva vet vel jeg. Får håpe han kan ta seg litt sammen snart, og faktisk høre på hva jeg har å si. Begynner å bli litt lei av å føle meg totalt oversett.

og det er godt å høre at dere også setter det litt høyt, at man kan ha den lille stunden sammen før man sovner.

takk til dere som har svart :)

HI

Skrevet

Legger oss stort sett på samme tid, men på hvert vårt soverom. Jeg er oppe oftere enn hver time om natta pga må tisse, vondt i rygg og bekken. Stakkaren våknet hver gang, så han var jo helt utslitt på jobb. Men sover på samme rom i helgene, koselig og ligge og prate litt. Han elsker også å ligge og kjenne at ungene sparker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...