Lillemor91 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg fødte sønnen min den 14.januar, altså sist uke. Jeg måtte sy innvendig i skjeden siden jeg revnet. i går datt noen av stingene ute.. men er det noen som vet når det har grodd helt? hvor lang tid vil det ta i og med at noen av stingene har fallt ut?
06 <3 09 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hei! Jeg vet ikke om jeg er til så veldig stor hjelp men jeg ble sydd ved første fødsel og jeg opplevde at alt kjentes bra ut igjen etter ca 14 dager. Jeg hadde samleie ca 1,5 mnd etter fødsel og det gikk bra (vi var veldige forsiktige da). Håper kanskje noen kan gi deg litt bedre svar enn meg, så mitt svar vil i allefall dytte opp spørsmålet ditt :-) Gratulerer med gutt :-)
Lillemor91 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Ok, takk ble bedre etter 2 uker ca til meg også, fra sist fødsel, men da var jeg ikke sydd "innvendig" liksom, da var det utenpå, å når såret går å er konstant blødt, så tar det vel lengre tid før det gror? hmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå