Gå til innhold

uff jeg har så vondt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 31 uker på vei, å har det skikkelig ubehagelig i de nederste ribbeina ved mellom gulvet, dette er på begge sider. jeg har å hadt masse falske rier å masse smerter i bekkendet den siste tiden. uff er så redd for at barnet skal bli født alt for tidelig.dette er mitt andre barn. noen andre som har samme smerter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var lite hjelp å få her ja :S

Skrevet

ring føden og snakk med dem, bedre å få skikkelige råd der enn "jeg tror at det kanskje kan være" råd herfra;) er ikke lett å diagnosiere over nett vettu!

Skrevet

Har/ hadde kanskje de samme smertene. Mest i solar plexus hos meg da. Men tok av meg BH'en en lang stund og det ble MYYYE bedre. SÅ nå går jeg rundt med en videre BH(fra 75 til 80). Fortsatt litt vondt, men skal kjøpe enda videre BH på mandag...

Så prøv det! Kan være at det strammer for mye rett og slett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...