Gå til innhold

Lammeskinn om sommeren...?

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg få et lite troll nå i juni engang... Skal, skal ikke bruke lammeskinn i bagen? Tidligere har jeg god erfaring med å bruke helsepledd under ungen... Blir ikke svett og får et fiiiint mønster på ryggen! :-) Men er korthåret lammeskinn bedre?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fint å bruke lammeskinn om sommeren også ja =) Holder på kroppstemeraturen til barnet =) Lykke til under graviditeten

Skrevet

Vi bruker lammeskinn hele året vi. Har det til og med når vi drar til syden. Unngår at barnet blir så fuktig.

Skrevet

Hei. Jeg fikk yngstemann i mai 08 og den sommeren var det jo så som så med varme dager. Men når det ble varmt, så var det altfor varmt med lammeskin, men det var langhåret. (og ikke merino ull)

I høst kjøpte jeg et nytt korthåret merinoull skinn og har tenkt å teste det ut til sommeren. Ellers har jeg alltid brukt helseteppe i bunnen.

Skrevet

Jeg bare assosierer lammeskinn medkulde og vinter... hehe Men det skader jo ikke å prøve... Sikkert veeeldig deilig å ligge på i bare bleia når det er varmt! ;-)

Skrevet

Lammeskinn ble alt for varmt for mini.Holdt på og forgå av svette og varme.

Det var korthåret.

Skrevet

Det skader ikke å prøve :) Kaja er født på sommeren og vi brukte korthåra lammeskinn i vogna den sommern, og det funka som bare det.. sommeren etter funka det imidleritd dårlig, da ble hun gjennomvåt av svette.. .

Skrevet

Som du ser så er jenta mi født i juni. Eg bruka korthåra lammeskin i bagen hennars heile sommaren og det syns eg var heilt supert. Tok ho ut av bilsete og ho var heilt klam på ryggen, la ho i bagen og det tok ikkje lange tida før ho var tørr att. Ho blei ikkje svett og varm av det.

Nå er jo ikkje ungar like da så sjav om det var ypperlig for jenta mi så er det ikkje sikkert at du blir like fornøgd som det eg var.

Lykke til med resten av svangerskapet!!!

Skrevet

jeg har liksom aldri klart å venne meg til å bruke lammeskinn jeg.. og i hvertfall ikke om sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...