metaMORfose Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 2 syke barn. Begge har feber og er ekstremt slappe. Ikke vondt noe sted, og nesene renner omtrent ikke lenger men de er slappe og sover hele tida. Jeg er trøtt som bare det, og må gjøre noe for å ikke sovne. Sendt mannen min ut på skitur, så får han fornyet energi og kan slave for oss resten av helgen. )) Og så er jeg ikke sikker på om en baby trenger 8 små par med sokker i babyull, eller 4 par med votter i samme ullgarn, men det er det jeg har drevet med i det siste. Det klirrer stadig i strikkepinner. Tør ikke å begynne på noe tøy, men sokker og votter er ikke så personlig å eventuelt gi videre hvis det skulle skje noe. Kveldens middag blir et eller annet som kan kjøres hit. Minsta ønsket seg cola på boks til middag (!!) og storebror ville kanskje ha pizza. Dermed ligger det an til pizza og cola i kveld.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Off ja laange dager når barna er syke. På en måte greit hvis begge er syke samtidig så en slipper to perioder, selv om du nå har dobbelt opp!! Lurt av deg og sende mannen på skitur, så får han mer energi til etterpå. Selv har jeg vært og gått meg en god tur nå. Det er herlig:) Får håpe barna dine blir bedre i morgen, var jo ett godt tegn på at gutten din vill kanskej prøve litt pizza. Og cola syntes jeg også er godt når jeg er syk.. God bedring til dem. Og du må bare sove når du kan:) (idag sov jeg til kl tolv, var herlig),(men var ikke i seng før kl tre i natt da, og ammet noen ganger mellom)(men mannen måtte opp kl syv med barna, litt dårlig samvittighet, men får gjøre det godt igjen en gang)
Mille** Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Her er snuppelille syk, våknet i natt og hylte av smerte, hadde vondt i halsen stakkars. Hjelper heldigvis med flytende ibux. Feber begynte hun også å få i fomiddag så matlysten har ikke vært på topp. God bedring til dine to. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå