Gå til innhold

Ønsker meg en baby til,men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på snart 4 mnd og nyter henne til det fulle! Ønsker meg en baby til, flere også,men får litt dårlig samvittighet av tanken ovenfor jenta mi siden det er henne jeg har nå. Hvorfor skulle jeg ønske meg flere nå liksom..? Noen som skjønner hva jeg mener? Har andre det slik også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ønsket meg en baby til fram til den jeg har var 6 måneder. da gikk det ordentlig opp for meg at jeg faktisk hadde fått en baby... hehe. også kom baby lysten til bake ved 1 1/2 års alderen.

kanskje det er sånn for deg også?

lykke til uansett hva du velger!

så lenge dere har kapasitet til å ta vare på alle barna så er det jo ikke noe problem. søsken er jo oftere en + en et minus

Skrevet

er vel lov å ønske seg flere barn vel :)

Men skjøner hvordan du tenker ja ..men lov å tenke sånn, kjære deg.

Skrevet

Vi ønsket to unger like mye for ungenes del som for vår. Veldig fint for de å ha hverandre. De har stor glede av hverandre allerede selv om yngste fortsatt bare er 10 mnd.. Det er 2,5 år mellom de.

Skrevet

Jepp, var babysjuk som f... de første mnd etter fødsel.. ganske ironisk, egentlig :) men er vel en reaksjon på at man savner å være gravid, og all oppmerksomheten man fikk da..

for min del gikk det over en liten stund, men gleder meg til å være gravid igjen snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...