Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg kan ikke unngå og lure på om jeg vil bli meg selv nedentil igjen etter fødsel. Er det noen her som allerede har født som kan bekrefte enten det ene eller det andre? Samboeren min har nemlig en "ikke så stor penis" Sexen vår er god nå, jeg får ikke orgasme kun ved penetrering, men han er helt utrolig flink med hender og tunge, men jeg tenker mer for hans del. Når jeg sier at han ikke er stor mener jeg at han nok ligger under normalen eller noe... Vi koser oss veldig med sexen og vil ikke måtte bytte det ut med bare oral/anal for at han skal kunne komme:( Vær så snill og få svar av noen, gjerne menn....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Husker jeg også tenkte litt på det når jeg var gravid med første.. du blir nok helt normal igjen, det gikk veldig fort tilbake til det normale på meg. man kan jo være uheldig men hvis det er et problem er det bare å kontakte lege så retter de det opp igjen (hvis mulig, noe det helt sikkert er) lykke til med fødsel.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Ja, det har jeg tro på at du gjør. Er gravid med 2 nå. Tror det gikk 8 uker fra fødsel før vi hadde samleie. Og da var det ganske så fantastisk å kjenne at alt var som før faktisk:-) (og han har også en litt liten tiss) Lykke til Går nok bra, skal du se.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Vi hadde sex seks uker etter at vi fikk vårt første barn. Da var det litt stramt og rart, men det ble fort normalt igjen. da var alt som før igjen. Mannen min tullet med at jeg hadde fått "slark" der nede, men det var det jo ikke. Han også sier alt er normalt igjen. Håper det blir like bra etter at vi har fått nummer to til sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå