Gå til innhold

Noen andre her som ikke intimbarberer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Kun fordi jeg syns det er mest behagelig å la være. Har gjort det tidligere, men syns det er så mye pes. Vasker meg nedentil daglig, selvfølgelig.

Partneren min har også flere ganger, helt uoppfordret, sagt at han syns det er finest når det får være naturlig der nede. Er jeg unormal, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg shaver meg aldri lenger. Gidder ikke.

Skrevet

Jeg barberer meg nedentil, men var sammen med en som likte det naturlige best og ville jeg skulle spare det ut igjen. Dess mer dess bedre, syns han;)

Det er en myte at alle menn liker det glattbarbert.

Skrevet

Du er selvfølgelig ikke unormal:-) Jeg barberer med litt, men mannen vil gjerne at jeg skal la det vokse ut, han har spurt meg flere ganger. Enten glatt el alt, det er hans ønske. Mens jeg selv liker at det blir en liten stripe igjen ;-) føler med som en 13 åring når jeg er glatt..

Skrevet

Jeg har alltid gjort det før, men nå som jeg er gravid lar jeg det spire å gro som aldri før..

Grunnen er at jeg i grunnen er supersjenert, og gruer meg til at jordmor skal se der nede når jeg skal føde. Med hår vil jeg føle meg mer tildekt.. Er jeg rar eller?..

Skrevet

Nå som magen er så stor at jeg ikke ser noenting lenger, så barberer jeg meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...