Gå til innhold

Kroppen gir meg ingen tegn....!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Nå er eg 5+1 på veg. Sjølv om eg har fått positiv test (har tatt ganske mange...) og uteblitt mens, så klarer eg ikkje slå meg til ro med at eg er gravid. Kroppen gir meg ingen tegn på graviditet og at det skjer noko i kroppen! Blir litt utolmodig eg, da!! Skal til lege 03.02, så da vil eg vel få nokon svar.

Er det andre som har det sånn? Som ikkje merker noko til det som skjer i magen?

 

Klem fra jente som venter på symptoma..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lykkeli`83

 

Er selv 5 uker på veg, og kjenner ikke noe særlig i magen. Litt øm i brystene men kjenner ingen av de vanligste symptomene. Trur vi skal være glad for det, så slå deg til ro med at vi e heldig og gravid : ) har snakka med mange av venninan mine som har vært gravid som si at d e tidlig, og ganske så vanlig og ikke kjenne noe særlig.. Så vi får gled oss tel den dagen vi begyn å kjenne noe..

 

 

Skrevet

Hei!

Sånn var det med min første også! Hadde ingen symptomer! Men vær glad for det ! Nå er jeg så oppblåst og kvalm at jeg nesten ikke holder ut, og er bare 2 dager lengre enn deg....

Uff! Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

Alt er nok som det skal! Uansett lykke til!

Skrevet

Hei.

Jeg er 7+5, men fikk egentlig ingen symptomer før jeg var omtrent 6+0. Ble kun litt større om brystet og hadde litt murringer. Så det er jo mulig du får flere symtomer etterhvert. Jeg har uansett fortsatt litt problemer med helt å tro at jeg faktisk er gravid, og må minne meg selv på at alle de objektivt bevisbare fakta sier at jeg er det:-)

Skrevet

Godt å høre at det ikkje er heilt uvanleg å ikkje ha symptom..! Veit jo at svangerskapssymptom er veldig individuelt, men blir likevel litt bekymra over at eg ikkje merker noko.. Hmm.. Blir heilt rar av dette! Nå skal eg prøve å glede meg over å vere gravid og ikkje vere kvalm eller trøtt:)

 

 

Skrevet

Hei:-)

 

Har det også sånn som dere...ingen tegn som kroppen gir. Var litt småkvalm rundt de dagene jeg tok test, men så har det blitt mer borte også. Har littømme pupper, men det har også blitt mindre, men kjenner det enda..trøtt på kvelden, men det er jeg stort sett alltid;-) Tenker litt på at det har blitt litt mindre symptomer jeg...har dere hatt det sånn, eller har dere ikke kjent i det hele tatt. Kan være at jeg "kjenner" litt for mye etter og da, vet jo hvordan det er;-D

 

Men vi får vel være glad vi har det som vi har det da:-D

Skrevet

Ved min forrige graviditet merket jeg ingen symptomer før jeg var i uke 8. Da begynte jeg å få litt ømme bryster og ble kvalm dersom det gikk mer enn 4 timer mellom måltidene.

Denne gangen ble jeg kvalm da jeg var i uke 6, før det hadde jeg ingen symptomer.

Skrevet

Å takk, nå blei eg litt beroliga... Skal prøve å slå meg til ro med at eg er gravid og at alt står bra til i magen sjølv om eg ikkje har symptom. Har nettopp spelt handballkamp og føler meg i fin form:)

Skrevet

Hei!

 

Sånn var jeg med min første jeg - ingen symptomer de første ukene!! denne gangen derimot ble jeg litt tatt på senga - har vært utslått i over 14 dager nå, begynner på tredje uka i morgen med masse symptomer - og jeg er bare 5+1 i dag jeg også!!

 

Bare vær glad for at du slipper symptomene du - magen kommer også tidsnok og man blir sliiiiiiiten etterhvert. Nyt det mens du kan, hehe =)

 

Klems

Skrevet

Takk takk:) Skal vere glad for at eg slepp unna symptoma. Håper symptoma gir seg snart for deg, Meg og lille snuppis :) Eg har berre lyst på litt ømme pupper i det minste, hehe...

Skrevet

Lykke til Lykkelig`83 - og nyt svangerskapet så langt det lar seg gjøre!!

 

Stor klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...