Tjorven1 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Ligger hjemme med en skikkelig influensa, er 21 uker på vei. Og leser under uke 22, at virusinfeksjoner er farlig.. får jo helt hetta, samtidig som linken med "skal finne ut hvorfor barn dør i mors mage" dukker opp hele tiden. Kan jo bli hysterisk av mindre.... Noen av dere som har vært skikkelig dårlig, og alt har gått bra? Kjenner heller ikke så mye liv, er som sagt i uke 21 i dag, og er førstegangsfødende. Når kjente dere liv første gang dere var/er gravide og hvor ofte?
rima Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er 17 uker nå med nummer to. Denne gangen er det vel et par uker siden jeg kjente sommerfuglvingene inni der som flakset. Har ligget kraftig forkjøla i 10 dager, men lillegull inni der flakser litt innimellom. Med førstemann kjente jeg liv ca i uke 17-18. Da ventet jeg på UL og lå kraftig forkjøla hjemme da og. Ble mye avslapping på sofaen og da flakset sommerfuglen! Ble ikke så mange ganger de første par ukene, men så kom det regelmessig. Så det ser nok ut til at det går helt fint å være kraftig forkjøla og være skikkelig nedsylta. Kanskje har du morkaka foran siden du ikke kjenner noe? Uansett kan det jo ta enda noen uker før du kjenner liv og det regelmessig - er vel ikke før i uke noen og tjue man bør kjenne det daglig? Tror du skal slappe helt av. Du har bedre av å konsentrere deg om å bli frisk enn å bekymre deg. Snart flakser nok din sommerfugl også med vingene inni der!
Tjorven1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Takk, det var akkurat dette jeg trengte å høre.. Her det værker i hvert ledd og hormonene styrer. Morkaka ligger helt nede, men jeg har ekstra "polstring" på magen ;-) Så det kan jo sikkert også bety litt. Takk for at du tok deg tid, og lykke til selv!
rima Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Du kjenner det nok tidsnok! God bedring!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå