Gå til innhold

Nytt Byåsentreff for oss med termin våren 09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreslår nytt treff for oss på Byåsen i løpet av neste uke. Passer torsdag 29.januar? På Palermo - klokka sju for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt usikker. Får besøk på torsdag, så får de an litt hvor lenge hun blir. Kos dere :)

Skrevet

Jeg er ikke i arbeid for tiden, så alle dager (stort sett..) passer for meg...=) Kan ta det en annen dag eller annet tidspunkt hvis det passer bedre for folk??

Skrevet

Har redan skrivit inne på BV men skriver här med då :-)

Kunde inte komma sist för Stella var så liten, men nu blir jag gärna med. Antar att jag är den enda med baby än så länge?

Vi ses då :-))

Skrevet

Ser ut til at vi blir hvertfall fire stk, så da tar vi det på torsdag. Vanskelig å finne en dag som passer for alle uansett...

Skrevet

Bare ta torsdag. Så kommer jeg om jeg kommer :) Hvis ikke, blir jeg med en annen gang :)

Skrevet

Jepp, vi ses! Ska bli artig, men alltid lite nervöst att möta nytt folk ;-) Ni får hålla utkik efter nån med som vimsar runt med barnvagn och kikar osikkert :-) Har aldrig varit på Palermo förut, är det plats att ta med barnvagn in där?

Skrevet

Det pleier ikke å være så mye folk der på hverdager, så da er det plass til barnevogn. Reserverer ikke bord. Vi med mager vises vel nokså godt uansett hvertfall :)

Skrevet

=) har ikke vært på treff før, så jeg er litt spent jeg også=) men blir veldig kjekt å treffe nye mennesker=)

Skrevet

Hei,

Jeg blir gjerne med på treffet deres også. Blir det første treffet for meg, så er litt spent:) Når har dere termin?

Skrevet

så koselig!!! Kjekt at vi blir fler:) Jeg har termin 1.mars. Du da?

Skrevet

Så kjekt=) Da blir jeg ikke den eneste nye=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...