treningsberta Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 I går sparka babyen skikkelig hardt i magen og plutselig traff hun noe ved navelen som gjorde skikkelig vondt så jeg ropte høyt. I dag har jeg vært utrolig øm på samme sted og det stikker liksom hver gang babyen kommer borti stedet. Noen som har opplevd noe lignende og har noen ide om hva det kan være? Kjennes nesten ut som om det er et rift i huden som åpner seg hver gang baby kommer borti... Men det kan vel ikke være det inni magen....
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 det kan være at babyen har truffet noen nerver.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Vet ikke helt hva det kan være men har det samme på den ene siden av magen. men kan tenkes at det bare er ømt pga gjentatte strekninger..
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 kan være som du sier en invendig sprekk i huden.. et strekkmerke som er på vei..
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er også veldig øm ved navelen.
treningsberta Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 hehe - bra det er flere som kjenner litt ubehag. Mye bedre i dag hvert fall, så det går vel over:-) Aldri tenkt over at det skulle være vondt å ha en baby i magen, for frem til nå har det bare hvert koselig å kjenne liv (bortsett fra når hun prøver å få plass under ribbena da...), og det er det heldigvis stort sett nå også. Koser meg som høygravid, men det blir godt å få henne ut også. Bare 1mnd til termin nå...
amaliel Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 jeg har det stikket som kommer etter spark ned mot tissen. støkker skkkelig til. føles som en kniv et par sekunder etter treff på nerven.
Trollemor75 Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Trollet sparker som bare det. Som regel er det moro, men stadig oftere er det veldig ubehagelig og av og til er det ganske vondt. Moren din mente at jeg var bare en pyse, men hun fikk store øyne når hun så hvor mye magen beveger seg til tider. Nå synes jeg det er på tide at han kommer ut! En kollega av meg sa at hun fikk blåmerker av sparkingen, så fullt så søte og snille er de ikke alltid mens de ligger i magen. Hilsen,
lulu81 <3 på overtid<3 Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Bebisan begynner å bli sterke nå Vi kan faktisk få "blåmerker" på livmora, så det er kanskje det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå