Gå til innhold

Hjeeeelp jeg mister melka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på 6 mnd og nå har bayen begynt å få grøt og middag. Men nå kjenner jeg at jeg mister melka, vil jo amme lengre. Prøver å legge babyen til ofte men nei......... Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd å pumpe..? det øker jo ofte produksjonen....

Skrevet

Når babyen får fast føde, så vil jo mengden melk i brystene minke. Fordi etterspørselen minker;) Den forsvinner ikke bare fordi babyen begynner med fast føde, men fordi babyen spiser mindre morsmelk så blir det litt mindre melk der.

Jeg ammet til babyen var 10 måneder, og da begynte vi med fast føde rundt 6 måneder:)

Bare fortsett som du gjør nå; tilby når barnet vil, og litt ellers.

Skrevet

hvis du ammer han - først -før du gir han grøt el.. så holder det prod oppe noe- men det minker uansett.. Det er naturliog..

Skrevet

Jeg gjorde nett det samme med nr 1 og, og da ammet jeg han til han var 10 mnd om morgen og kveld. Men nå merker jeg at jeg ikke har melk verken morgen eller kveld.

Skrevet

Det er normalt at det blir mindre melk når man starter med fast føde, men så lenge barnet ammes, vil det produseres melk.

Jeg ammet til gutten min var 17 mnd, på slutten så kunne det være 2 ganger i uken bare. Når han sluttet, så hadde jeg fremdeles melk et par uker etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...