Gå til innhold

Æsj, så ble jeg alene igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min de siste 2 årene har slitt litt med følelsene sine i det siste, og i går gjorde han det slutt.. Ikke fordi det nødvendigvis var rett som han sa, men fordi han ikke ville tvinge meg til å vente mer... åååh, det gjør så ondt.. jeg har aldri aldri vært så gla i noen før, bortsett fra gullet mitt.. så for meg hus og bil og bryllup og hele pakka =/

Han sier det er slik inntil videre i allefall... sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off det måtte bhvert kjempe vondt! Ingenting er verre enn kjærlighetsorg!

Lykke til å klem fra meg:=(

Skrevet

Hei du... Føler veldig med deg:(

Men på en aen side skulle jeg NESTEN ønsket det var meg.... Jeg har vert av og på sammen m en i over 2 år.Jeg har gjort det slutt flere ganger pga han er usikker på hva han føler overfor meg + at han synest det er vanskelig og forholde seg til at jeg har en sønn. Men vi klarer og finne tilbake gang etter gang... Det er helst jeg som tat intativ for jeg savner han så veldig.. Med det resultat at jeg går med et konstant håp om at det kansje kan bli oss igjen.. Hadde NESTEN ønsket at han kunne sagt at np er det slutt over og ut....!!!! Troe det er det som skal til for at jeg kan klare og komme meg videre. Å kansje det er det beste for deg og på sikt??

Mulig du ikke følte dette som en stor trøst,mn sender deg en go klem og mange tanker:))

Skrevet

Mja, jeg vet ikke.. akkurat nå er det bare vondt.. =/ savner han, han var uten tvil min første skikkelige kjærlighet..alt annet har bare vært tull i forhold, det ser jeg nå.. =/

Men til deg over... så skjønner jeg godt du ønsker at han skal si det er over.. det er ikke noe særlig med avogpå forhold, virkelig ikke.. Hva med at DU går, og sier at dette er siste sjanse.. om han ikke finner skikkelig ut av ting nå så forsvinner du? og så gjelder det å holde seg skikkelig i skinnet og holde seg unna da, selv om det ikke er lett..

Skrevet

Jeg er forresten HI.. anonym 20:20..

Skrevet

Ja jeg vet jeg burte ha gjort det NOK en gang... Men jeg er så glad i den amnnen og på mange måter ser jeg et stort potensiale i forholdet vårt,mn på en aen side ser jeg ikke så mange når det er sån av og på.... Offfffff livet skal ikke være lett:((

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Mange barn? Alder?

Bare gøy og samenligne m meg sjøl:) Er 34 år har en gutt på 4:)

Skrevet

det er ikke greit med disse kjærlighetsgreiene =/ jeg vet jo at det blir bedre etterhvert og at jeg må se fremover, men akkurat nå gjør det så vondt.. Går greit på dagen når snupp er våken, men når han sovner og jeg blir alene så er det pyton...

Jeg er 24 og har en gutt på 2 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...