<3 lilletroll <3 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 åååååååå, dette lurer jeg også på! Har hatt det nå i noen dager... har helt mongosyklus, men fikk utslag på el test 13.02 så det vil vel si at IKM er ca 3 dager unna..? Har hatt murringer i magen i snart en uke, halsbrann, trøtt og litt småuggen i formen. Men vet jo ikke om jeg bare inbiller meg at det er noe eller om noe faktisk skjer.
*Smiley* Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Det var mitt første symptom:) Hadde dessverre halsbrann 9 mnd til ende!
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Hæææ!!!!! ))) Nå er jeg bare sååå 100 % sikker på at jeg mååå være gravid:))..Hi hi.. Nå har dag 30 i syklusen min akurat begynt,og ingen Tr i sikte..Hi hi.. Fikk mensmurringer ca 1 uke etter El.Syntes det var veldig tidlig,og syntes det var rart.Fikk allerede da en liten misstanke,men ville ikke innbille meg noe igjen for det har jeg gjort såå mange ganger. Syklusen min er fra 24-26 dager.Siste mensen var 26 desember.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 beibi26 : 13.02?? Mente du 13.01?? Det høres ihvertfall ut som du kan være gravid:).Jeg har hatt det på prikken sånn som deg,Men fikk først murringer den dagen det hadde gått ca 1 uke etter El.Husker ikke om jeg kjente noe dagen etter,husker det ærlig talt ikke! Men fikk ihvertfall veldig mye,ganske tette murringer et par dager før jeg tenkte jeg kom til å få mensen,og siden har jeg hatt det omtrent hele tiden (eller små pauser innimellom).Og har også ganske vondt helt nederst i magen sånn på sidene,jeg vet ikke hva det er der,kansje livmorbåndene eller eggstokkene.kjenner det godt vis jeg reiser meg brått opp,hoster eller nyser.Eller jeg bare snur meg i senga. Halsbrannen kommer og går.Har aldri vært så plaget med det før,utenom når jeg er gravid.Og er veeeldig stuptrett (elsker å være lenge oppe uansett..uff..Skulle lagt meg tidlig da,trenger søvnen..) hele dagene,slokner rett som det er og.. Småuggen er jeg også til tider.. En dag vi var på besøk hos svigermor kom hun inn med kake til oss,marmormåne.Og den kaken liker jeg godt til vanlig.Men nå syntes jeg den smakte råttent! Ja,seriøst.Jeg sa det rett ut at det smakte som om den var råtten.og den var helt ny,og de andre likte den. Jeg har så lyst å ta en test,skulle ønske jeg hadde en i hus!!! Jeg har sånne billigtest El-tester da,de aller billigste.De går ut på dato i februar..Hadde vært litt morsomt å prøvd en av dem i morgen tidlig..Hmm..Jeg vet ikke..
<3 lilletroll <3 Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 hehe ja mente seff 13.01 Vil jo så gjerne tru det, men har blir skuffet i over et år nå... har sikkert 30 sånne billigtester liggende, men er så redd for svaret. Hvis alt går etter boka er jo ikke IKM før tirsdag, så vil vel ikke få noe utslag før den tiden uansett? Har hatt stikking og murring i magen nesten siden rett etter el.. kommer og går med jevne mellomrom. Halsbrann også. Og i tillegg føler jeg meg så oppfylt...akkurat som om det jeg spiser ligger helt oppi halsen min. Tenkte kanskje det var jeg som hadde spist for mye, men det ble akkurat det samme uansett hvor mye eller lite jeg spiste. På fredagen våknet jeg og var superkvalm om dårlig i magen og det varte stort sett hele dagen. En ting er sikkert, det er hvertfall noe som ikke stemmer (eller stemmer veldig ). Må smøre meg med tålmodighet også teste om noen dager... Når har du IKM? Spennende å høre hva som skjer!
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Hei:).Jeg har gått over tiden:)).Er på dag 30 i dag,bruker å ha 24-26 dagers syklus:).Så jeg er nokså sikker på at jeg er gravid:)).Har ingen g.tester liggende,måå kjøpe,og jeg både gleder og gruer meg for å teste:)).Selv om jeg tror jeg er gravid,så blir jeg skikkelig skuffet om den blir negativ..Selv om jeg vet noen får negativ test først,så positive tester senere. Er jeg ikke gravid så lurer jeg på hvorfor mensen ikke kommer,+ alle symptomene da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå