frøet76 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Vår lille jente (snart 3 mnd) er ikke enkel å legge på kvelden- vi skjønner ikke hvorfor. Vi bruker minst en time på å få henne til å roe seg såpass at hun sovner- mye er prøvd. Det ender alltid med minst en "puppestund" i vår seng før hun godtar egen seng. Så fikk jeg en tanke om at kanskje jeg ikke har nok melk? Så jeg ga henne 110 ml utpumpet melk, og hun drakk den opp i rekordfart. Og det virket som om hun ville ha mer- det hadde jeg ikke da.... I går prøvde jeg det samme- hadde ikke pumpet meg, så det ble ferdigblandet NAN. Hun drakk 140 ml på styrten!! Og det var etter at hun hadde ligget til begge mine bryst først. Så da lurer jeg på om jeg bør fortsette med dette? Noen som har noen tanker om dette?
playground princess Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Har du prøvt å øke melkemengden? Kanskje du får mer melk dersom du pumper deg ofte noen dager? Jeg har ei jente på 7 mnd, har ikke klart å øke melkemengden, men gjør som du. Pumper på formiddagen (da jeg har mest melk) og gir dette i tillegg til pupp om kvelden (gir også grøt om kvelden, men hun spiser ikke så mye...) Har hørt om flere som gir en flaske mme på kvelden for at ungen skal bli skikkelig mett før leggetid, og kan ikke se noe negativt med dette =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå