e-beth Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hva har dere skrevet på takkekort for dåpsgave fra fadderene..? Takker for gaven, men bør vel også ha en liten takk for at de ville være fadder, eventuelt bar barnet i kirka o.l... Men er så dårlig på å formulere meg... Noen som har noen forslag, eller hva skrev dere..?
plass'n Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Kjære ....... Vi er så glad for at dere ville være faddere for lille ...... Tusen takk for at dere var sammen med oss denne dagen, og vil huske på ........ framover og takk for nydelig gave, det er så godt å ha fine minner å ta vare på hilsen .......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå