Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hvor mange dere er, hva du gjør på (student, jobber), evt kriterier du har (f.eks maks pris, minimum størrelse) og sleng gjerne på at du er sikker betaler og (dersom du er det da) ikke-røyker. Se litt på hva andre har skrevet og hva du selv synes er ok formulert. Stander vil jo f.eks være: "Familie på 3 ønsker leilighet i xxx'området. Begge har gode jobber, sikre betalere. Ikke-røyk. Maks 8000 kr pr mnd."
*Udon'tKnowMe* Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Okei, takk =) Høres denne grei ut? : Mamma m/1 barn ønsker å leie leil i xxx området. 2 soverom. Sykepleierstudent, sikker betaler (er jo det selv om jeg studerer..). Ikke røyk
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Ja, det så greit ut, men tror jeg heller ville skrevet: Sykepleierstudent m/1 barn ønsker leie...osv sånn som du skrev det.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2009 Ja du har sikkert rett i det =) har ikke gjort dette før jeg =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå