Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Når viser testen at dere har eggløsning? Er det når du har eggløsningsslim eller når du har eggløsningssmerter, eller er det ingen av delene..?? Lurer egentlig på når eggløsningen er, har alltid mye smerter i 2-3 dg, pluss masse slim..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Man har stort sett eggløsning på siste dagen med eggløsningsslim. Det er ingen fasitsvar på dette med eggløsning. Noen har positiv test bare en dag, andre 2-3 dager med positiv test. Men felles for de fleste er at eggløsningen finner sted innen 12-48 timer etter positiv test. Så lever egget ca 24 timer etter det er sluppet. For min egen del har jeg eggløsningsslim i 4-5 dager, eggløsning på siste dag med dette. Positiv eggløsningstest ca dag 4 med slim. Eggløsningssmertene har jeg ca på dag 3 og 4 med eggløsningsslim. Under selve eggløsningen kjenner jeg ikke så mye, bortsett fra at jeg ofte blir hard og oppblåst i magen, og kan ha litt ubehag i forbindelse med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå