Gå til innhold

Hvordan er egentlig muslimske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ingen jeg... men har alltid innbildt meg at det jeg hører i media gjelder noen få, og at flesteparten er helt annerledes.

Hvordan er de du kjenner?

Jeg kjenner ganske mange helnorske idioter, så i grunn er jeg skeptisk til alle menn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel like forskjellige som menn fra alle andre religioner.

De jeg kjenner er muslimer som nordmenn er kristne (vi døper barna selv om vi ikke leser bibelen og går i kirka). Dvs de spiser ikke svin og faster gjerne i ramadan, men that´s it. Ca.

Skrevet

Mannen min og svigerfamilien er praktiserende muslimer. De ber 5 ganger per dag, mot mekka, feirer ramadan, går jevnlig i moskeen, spiser ikke svinekjøtt, og legger stor vekt på å hjepe hverandre. Om noen har det vanskelig økonomisk er det kronerulling, om noen er syke er det "påbudt" å ta turen dit, om det så innebærer å reise til et annet land. Hver familie skal sende minst en representant. Familien er hellig, og er det viktigste man har. Du skal respektere foreldrene dine, og generelt være høflig. Kvinnene får velge om de skal bruke sjal eller ei. Kvinnene tar høyere utdanning, på lik linje med menn.

Mannen min er den beste mannen jeg noen gang har kjent, på alle måter. Det er blant de andre mennene jeg har møtt, som hovedskalig har vært norske, at jeg har hatt problemer (arbeidsledig og rusproblemer). Drittsekker finnes overalt. En drittsekk er en drittsekk, uansett hudfarge og religion.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...