Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14+ 4 i dag...er stuptrøtt og sliten konstant...heldigvis har kvalmen gitt seg litt etterhvert....Hvordan er formen til dere andre?? Merker dere noe til den lille enda??? Det gjør ikke jeg...av og til tror jeg jeg kjenner den når jeg ligger på magen, men vet jo ikke sikkert.... Venter nå på innkalling til UL så jeg kan få vite kjønn og at alt står bra til med den lille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

jeg er 14+3 idag... også stuptrøtt, men kvalmen virker ha gitt seg nå, heldigvis :) Er sikker på at jeg kjente den lille på onsdag, da jeg var akkurat 14 uker :) :) Gleder meg til det begynner å bli ordentlige spark og dulter jeg!!!

Fikk innkallingen til UL på torsdag, og det er ikke før den 3.mars!!! Lenge å vente... Da blir det liksom virkelig når man ser den lille på ordentlig, er så facsinerende synes jeg!!! Håper også å få vite kjønn, men har en av hvert fra før, så spiller egentlig ingen rolle... Du da, har du fler fra før av? Noen følelse for hva det blir?

Ha en fin lørdag

Skrevet

Jeg er i 14+1 idag! Er kjempe trøøøøøøøtt og gjesper og drømmer om søvn hele tiden. kl 22.30 på slaget har jeg svimt av:)

Men ellers er formen topp! Kvalmen ble borte hos meg rundt uke 10-11 og ikke kommet tilbake. Desverre har matlysten tatt seg opp og jeg har lyst på ALT:) Bevegelser enser jeg ikke enda men mottok babywatcheren min idag og oppdaget hjertelyd på 157-16:)

Gleder meg til UL om 1 mnd!

Skrevet

Håper jeg og får innkalling snart....dette er min første så jeg er veldig spent...Har en følelse av at det er gutt, men stoler ikke helt på det.... Blir godt å få vite, skal bli kjekt å kunne begynne å handle inn litt småting...er jo såååå mye fint der ute som frister meg til å handle...:-)

Skrevet

hei du trilletrill.. jeg er 15+3 i dag og ser att du har fått babywatc.. mitt spørsmål er: hvor har du fått tak i den?

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er 14+2 i dag.

Formen er fin, tror jeg er heldig. Var kvalm og trøtt et par uker helt i begynnelsen, men det holdt seg til de to ukene.

I går fikk jeg brev om ultralyd. 4 uker til. Gleder meg sånn!!!

Har ikke kjent liv ennå. Prøver å kjenne etter, men det er nok litt tidlig for min del. Kjenner dere livmora som vokser over det beinet? Det står jo overalt at man kan fint kjenne den nå, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal kjenne etter. Noen som har noen tips til stillinger det er lett å kjenne den i?

Skrevet

Hallo, jeg gikk simpelten inn på babywatcher.no og nettbestilte derifra. Du betaler med postoppkrav og det kommer tilsammen på 1350 kr inkl frakt. Fikk min 2-3 dager etter bestilling. Ganske fornøyd men kjøp ekstra batterier, batteriene som du får tilsendt er ubrukelige. En funket ikke idet hele tatt og den andre holdt koken i 15 min.

Lykke til:)

Skrevet

Hei jenter. Jeg er 14+2 i dag. Venter tvillinger. Kjenner livmoren siden tolvte uke, nå er den snart opp til navelen. Kjenner den best om morgenen, og så har jeg endel kynnere så da er det virkelig lett å se hvor den "grenser". Kjenner såvidt litt liv hver dag, men ikke godt å si om jeg kjenner begge eller bare ene...

jeg har en angelsound (doppler) og bruker den et lite minutt hver kveld når jeg har lagt meg. Sååå deilig og betryggende å høre de sparke og høre hjerteslag, da sover jeg godt etterpå.

kvalmen og oppkast gav seg i tolvte uke, og formen er oppadstigende, bare antydning til bekkenløsning enkelte dager. Men er bra trøtt ja, heldigvis har jeg mulighet til å sove til somregel ni om morgenen og det er redningen for meg ;)

Har heldigvis fått time til UL allerede 16 februar, så da håper jeg de kan se kjønnene ;) Vil hjelpe på forberedelsene det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...