Mamma snart :) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har merket litt lite liv de siste 2 dagene. Har siden uke 19 merket tydligere og harde spark hver kveld når jeg legger meg. De siste to dagene har det vært helt stille. Bare 2/3 super svake spark når jeg har dyttet på magen, Har doppler og hjertelyden er fin. Bør jeg slappe av når jeg har hørt hjertelyd eller burde jeg kontakte fødeavd. hvis det fortsetter å være like stille? Takk for alle svar. Blir jo litt bekymret for den lille når jeg ikke merker så mye liv jeg har pleid å gjøre.
scoobydo Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Er ganske vanlig .... kan være at babyen har snudd seg slik at han ligger med ryggen ut mot magen din... har hatt det slik flere ganger... at han er rolig 1-3 dager før han snur seg tilbake og er veldig aktiv! Jeg ville ikke ha bekymret meg over det... ihvertfall ikke når du finne hjertelyd og den er normal.
Mamma snart :) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Takk for svar Ble litt roligere nå.
Mamma snart :) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2009 Takk for svar Ble litt roligere nå.
2009baby!!!! Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 De sier vel at fra uke 28 skal man kjenne minst 10 spark i løpet av en 20-minutters periode hver dag, for å være "sikker" på at alt er bra. Er like langt på vei som deg forresten, 26 uker på mandag
loveubaby Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Som dem sier her så ville jeg ikke engste meg så lenge hjertelyden er fin.Og det er jo ikke enda før om noen uker at du skal kjenne noe hver dag.Babyen kan jo ha vendt seg mot ryggen din også.Så tror ikke du skal engste deg.Iså fall gå og legg deg på ryggen og spis noe søtt eller drikk saft eller brus.Da vil det sikkert skje noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå