Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Det lurer jeg og på, vurderer å flyte dit til høsten:)
Miss Dynamite Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 jeg bor her... eller nøtterøy da mn er jo 3 min fra byen j joda det er koselig her, veldig deilig på sommeren her!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 kusinen min har bodd der i hele sitt liv men sier at hun aldri har opplved så mye voldsaker som de tre siste årene..bodde i oslo ett år og studerete og sa at det var småtterier i forhold. Så voldsutviklingen der er under stygg utvikling..generelt Vestfold...
Miss Dynamite Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 generelt vestfold er litt voldsted ja, og vokser noe mn bodd i tønsberg hele livet og merker ik stort til noe.. (mange bitchy småjenter her bare) haha
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Voldssakene regner jeg har ganske stor tilknytning med skjenkestedene som ligger på rad og rekke på brygga... det er ikke akkurat et sted vi orker å gå for å si det slik.. en del fyll og spetakkel sånn sett ja. Vi flyttet hit i 2007. Er opprinnelig fra en naboby, men bodd i en større by i mange mange år. Vi syns det er helt greit. Ikke den koseligste byen i verden. Men passe koselig, passe størrelse til at ikke alle kjenner allle (eller kanskje vi ikke kjenner nok folk til det enda, ha ha), grei beliggenhet i forhold til strender og turområder.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Bor rett utenfor Tønsberg. Har gått på videregående skole og jobbet der i mange år. Veldig fin by, spesielt på sommern. Bodde 5 min utenfor sentrum i to år, og likte meg godt. Bor nå 20 min utenfor, og er skjelden der nå om vintern. Var mye der i sommer. Men synes det er mye dop rundt der. Spesielt blandt de unge. Farmanstredet (sten og støm) renner ofte over av ungdom, men er et koselig handlested. Bomringen er litt kjedelig da, men absolutt en by å anbefalle! mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå