Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Skal på fest, antrekk pyntet. Har en mørkebrun kjole, brune sko og en gull veske. Bør jeg ha hudfargede eller brune tynne strømper?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Om det er nylonstrømper du snakker om, er vel "brune" og "hudfargete" begge egentlig hudfargete. Det varierer bare hvilken hudfarge du har. Det ser snålt ut med helt lyse kvinner med mørkebruke legger!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Hudfarga! Brune tynnstrømper som er for brune ser bare snålt ut. Og ikke brune strømper til brun kjole uansett!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Aldri Men jeg har iallefall helt automatisk kalla lyse strømper for hudfarga, fordi det er min egen hudfarge. Ikke noe negativt om de brune altså, ikke misforstå!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Ikke brun. Men hudfarget er også et kjedelig alternativ. Vil du "mote" det opp litt, velger du lilla eller petrolium f.eks.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Hehehe, når sluttet brun å være en hudfarge? Vel, hudfargen min er definitivt IKKE brun, den er mer hvit:) Med mindre jeg griller meg i sola eller solarium, og det gidder jeg ikke, tenk på hudkreft og skrukkete hud, *grøss*. Hva med svart longs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå