Gå til innhold

stasjonsvogn. skoda oktavia

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har denne? vi vurderer den nå, er det god plass bak? Går det fint med bakovervendt bilstol, vi har en besafe izi combi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den, og er veldig fornøyde. Synes det er helt grei plass, men det blir jo trangt for den som sitter foran. Men har hatt flere langbeinte til passasjerer over lengre strekninger, uten at det har vært noe problem. Vi har også sammen barnestol som dere.

Samtidig har skodaen god bagasjeplass, og det er jo greit når man har med seg vogn og masse annet.

Skrevet

Venninnen min har en slik bil 2008 mod, og det er helt utrolig trangt!

De har besafe stol 0-18 kg. Og da et det ikke plass til å sitte skikkelig i framsetet...

God plass i bagasjerommet, men det er ikke en bil jeg vil anbefale.

Skrevet

hm. alternativet er passat, den er en del større inni men også mye dyrere....huff disse valgene. Vi bytter fra en A4 fordi vi synes den er litt liten

Skrevet

vi har den,og den er TRANG.

Mannen min er lang og vi vrir hodet for hvordan få plass når nr 2 kommer.Skal bytte den,men baby kommer i juni og får ikke byttet før i mai ca.

har lån på bilen min og kan ikke ha 2 lån samtidig.Kan jo bruke min når vi er ute sammen,mn om han må hente ol så må han sitte trangt gitt

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken bil du da har om den er større en Oktavia stasjonsvogn?

Skrevet

Hei=) Jeg ville ikke valgt Skoda Octavia hvis du skal bytte i en større bil enn A4. Vi har Octavia og er kjempe fornøyd med kjørecomfort osv, men når d gjelder plassen er bilen liten. Vi har samme bilstol som dere og d er kjempe trangt hvis jeg har passasjer i framsetet.

Når sant skal sies så er vw, audi og skoda samme bilene, bare at du betaler for en merkevare når du kjøper vw eller audi. Derfor er skoda billigere. Octavia er også bygd på en A4 så d er så og si de samme bilene=) Håper du ble litt klokere nå=)

Skrevet

jeg har opel astra stv.Den er ikke mye større,men pittelitt:) hehe

ellers kunne vi jo ha byttet bil vi 2 bare,men den er såpass trang at den ikke er ideell om mannen min skal kjøre den heller.Hva vi bytter til aner vi ikke ennå.

Toyota avensis er veldig romslige,et vennepar har den,misunner dem plassen mellom setene der.Men den er til gjengjeld dyr da:(

Skrevet

Vi har samme bil (dvs ikke stasjonsvogna, men bilen er like stor inni) og det er jo super plass. Før hadde vi en pitteliten Seat Leon og til og med der var det jo plass til et slikt bakovervendt sete og meg i setet forran med mine 175 cm.

Skrevet

Ville gått for Passat eller Avensis jeg ;)

Skrevet

eller citroen c5.... fantastisk god plass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...