Gå til innhold

Ekte eller ok med Glitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper endel på glitter o.l. Synes de har mye fint. For 30 år siden fantes ikke så fint juggel, og de måtte kjøpe ekte gull og sølv. Idag er det nesten ikke nødvendig? De selger jo så mye fint.

Får dere \kjøper ekte smykker og sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke noen dill-dall type, så jeg ville blitt skikkelig sur om mannen kastet bort penger på å kjøpe gull, sølv elelr diamanter til meg bare fordi det skal være ekte. Synes det er penger rett ut vinduet jeg. Da kjøper jeg heller noe superbillig på Glitter el butikker når jeg føler at jeg bør/må ha noe smykker, armbånd el.

Skrevet

Noe av det de har på Glitter er jo faktisk sølv da..

Jeg handler øredobber der, fordi jeg er ekspert på å miste og knekke dem, fordi håret setter seg fast i dem, og jeg på ett eller annet tidspunkt rykker til. Som oftest bare når det gjelder fest da, da blir det fort sånn, når man danser og glemmer at man har noe i ørene. Jeg er ikke vant til øredobber til vanlig, så.

Da synes jeg det er bedre å handle noe som er billig.

Skrevet

Jeg foretrekker ekte vare (sikkert fordi jeg er en halvsnobb, hehe).. Andre må bruke akkurat det de vil :-)

Skrevet

Jeg kjøper ikke ekte til meg selv, men liker å få det i gave;)

Hvis jeg kjøper noe til meg selv kjøper jeg det på glitter e.l. Er jo som du sier stort sett umulig å se forskjell uansett..

Skrevet

Hvis jeg vil ha noe som skal passe til et spesielt antrekk så er Glitter utmerket!

Men jeg liker også de tingene som er ekte. Det blir litt mer spesielt liksom. De få eekte mykkene jeg har er enkle men samtidig elegante. Om jeg ville så kunne jeg bruke de til en bluse på jobb like mye som til en kjole til selskap. Bruker ikke mye penger på smykker som ikke kan brukes...

Jeg har ikke mange ekte smykker, men jeg har ett gullsmykke som jeg har fått i gave og ett perlesmykke jeg arvet etter mormor. Det perlesmykket er i bestemorlengde, men jeg vil ta det med til en gullsmed og få det kortet inn en gang, slik at jeg kan bruke det i mitt fremtidige bryllup. :-D

Skrevet

Jeg bruker svært lite stæsj, så hvis jeg skal på fest og trenger noe til et spesielt antrekk pleier jeg å kjøpe det på Glitter. Kjøpte t.o.m. bryllupssmykkene mine og tiaraen der, jeg ser ikke vitsen i å bruke mye penger på noe man så si aldri bruker.

Har noen smykker som er ekte, men disse har jeg fått og de er tidløse smykker som jeg har hatt i mange år og kommer fortsatt til å bruke i mange år til.

Forlovelses/gifteringen min og klokken min kostet en del penger, men dette er noe jeg bruker hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...