Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hvorfor, og hvordan gjør dere det, og funker det? Jeg har en halv stilling på sykehjem, og lurer på å ta vakter løst på sykehuset. Bare lurer på hvordan andre kombinerer flere jobber og om det er ok
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 jeg gjør det. Det går kjempefint Grunnen er for å være lenger hjemme med sønnen, så jobber jeg litt helg, og litt kveld =)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Jeg kombinerte tre jobber før jeg gikk ut i permisjon, og det gikk helt fint!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 men hvordan får dere det til å gå opp? om man har x anntal % eller timer eller vakter et sted, hvordan finner man en jobb som passer inn sammen med den første? og er det ikke sånn at en arbeidsgiver ofte ber dere skrive under på at dere ikke kan få en annen arbeidsgiver i tillegg til den dere har allerede? det måtte i allefall jeg når jeg begynnte i butikk hvordan går man frem for å finne 2 jobber som ikke krasjer? jeg vil ikke jobbe i helsevesenet forresten... ikke HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg takka ja til den ene jobben først, som altså var hver torsdag og fredag. Jobb nr. 2 søkte jeg aldri på, de ringe å spurte om jeg kunne være så snill å ta det vikariatet, og da sa jeg ja til 50%, og de måtte jo selvfølgelig legge til rette pga. den andre jobben min. Det vil si at jeg jobba mandager, tirsdager og annenhver onsdag i den jobben. 3. jobben er som ungdomsjournalist, så det kan jeg jobbe akkurat når jeg vil, som oftest blir det kveldstid. Men jeg var i en litt spesiell situasjon da.. skjønner at det kan være litt vanskelig å kombinere ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå