Gå til innhold

Noen som kombinerer to jobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor, og hvordan gjør dere det, og funker det?

Jeg har en halv stilling på sykehjem, og lurer på å ta vakter løst på sykehuset.

Bare lurer på hvordan andre kombinerer flere jobber og om det er ok

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjør det. Det går kjempefint :)

Grunnen er for å være lenger hjemme med sønnen, så jobber jeg litt helg, og litt kveld =)

Skrevet

Jeg kombinerte tre jobber før jeg gikk ut i permisjon, og det gikk helt fint!

Skrevet

men hvordan får dere det til å gå opp?

om man har x anntal % eller timer eller vakter et sted, hvordan finner man en jobb som passer inn sammen med den første?

og er det ikke sånn at en arbeidsgiver ofte ber dere skrive under på at dere ikke kan få en annen arbeidsgiver i tillegg til den dere har allerede? det måtte i allefall jeg når jeg begynnte i butikk :(

hvordan går man frem for å finne 2 jobber som ikke krasjer?

jeg vil ikke jobbe i helsevesenet forresten...

ikke HI

Skrevet

Jeg takka ja til den ene jobben først, som altså var hver torsdag og fredag. Jobb nr. 2 søkte jeg aldri på, de ringe å spurte om jeg kunne være så snill å ta det vikariatet, og da sa jeg ja til 50%, og de måtte jo selvfølgelig legge til rette pga. den andre jobben min. Det vil si at jeg jobba mandager, tirsdager og annenhver onsdag i den jobben.

3. jobben er som ungdomsjournalist, så det kan jeg jobbe akkurat når jeg vil, som oftest blir det kveldstid.

Men jeg var i en litt spesiell situasjon da.. skjønner at det kan være litt vanskelig å kombinere ellers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...