Gå til innhold

Noen her som har barn som har bursdag på samme dag/uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir tre år på onsdag og jeg blir mest sannsynlig satt igang på onsdag dersom jeg ikke har født innen den tid... Uansett så vil de to små få bursdag ganske tett. Hvordan er deres erfaringer med dette? Må jo være praktisk å kunne slå sammen familieselskapet, men barneselskap må de jo få ha alene...? Hvordan pleier dere å gjøre det?:)

Mye man skal tenke på nå i denne venteperioden...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestekameraten til sønnen min har bursdag på samme dag som søsteren sin, de har hvert sitt barneselskap og felles familieselskap.

Min eldste og yngste har bursdag 14. og 23. i samme måned, minste har ikke hatt barneselskap enda, men vi slo sammen familieselskapet (er i mai dette, så 17.mai kommer jo mellom der også). Ser for meg at vi fortsetter med det, felles familieselakap og hvert sitt barneselskap.

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Hehe, ikke barnet mitt nei, men...

Mannen min har bursdag dagen etter den ene broren sin.

Da vi ble sammen og jeg vil lage bursdag for ham ble han glda for det, for i oppveksten fikk han sldri sin egen bursdagsfeiring. I hjemmet der tror jeg ikke de hadde noe eget barneselskap for ungene, så det ble med familie, og dermed ble de alltid slått sammen.

Skrevet

Mine har med 2 dagars mellomrom:)

Kvar sitt barneselskap, og felles familieselskap.

Skrevet

Mine har bursdag med 3 dagers mellomrom. Minste har ikke fylt ett år enda, så har ingen erfaringer enda, men etterhvert vil de få sine egne barneselskap, så slår vi heller sammen til ett familieselskap :)

Skrevet

3 av mine har 30. (mnd før)og 11. og 19. Har hvert sitt barneselskap men slår sammen familiebursdagen da mange av gjestene har 25 mils biltur foran seg.

Eldste og yngste har 13. og 30. i hver sin mnd, og mannen midt imellom så vi slår sammen dem også.

Så er det bare meg igjen som har helt utenom, den hopper vi glatt over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...