heisand? Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 http://www.side2.no/helse/article2376393.ece
cherry coke Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er et A menneske. Før jeg ble mor og jobbet turnus var jeg et utpreget B menneske. Men nå liker jeg å stå opp tidlig, og få nesten dårlig samvittighet om jeg ligger å drar meg=)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Verken eller egentlig, men litt mer B enn A. Jeg liker ikke å legge meg altfor sent, men jeg sliter også skikkelig med ås tå opp for tidlig. Ideelt for meg er å legge seg ca kl 23.30-24 og sove til ca kl 9 dagen etterpå (sovner sjeldent med en gang jeg legger meg).
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Ingen av delene, er som regel ikke i seng før 02 og alltrid frisk og opplagt i 06-06.30 tiden:)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Ren B-menneske dessverre:( Skulle gått an å gjort noe med det..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 B menneske med bare A menneske barn.. hehe
Trebarnsmamma30 Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 B menneske, uten tvil:) Heldigvis har jeg barn som sover litt utpå om morgenen, så da kan jeg sitte litt lenger oppe om kvelden:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Et tillært A menneske tror jeg. Er veldig glad i å sitte utover kvelden og natta og å sove utover morgenen, men pga jobben så står jeg opp 5 om morgenen, og da styrer det seg i grunn selv at jeg blekker i 2130 tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå